Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد 57 ساله آرژانتینی این بار مسافر مکزیک شده است.

طرفداری- دیگو آرماندو مارادونا که در ماه می گذشته با قراردادی سه ساله مدیریت باشگاه دینامو برست بلاروس را پذیرفته بود، روز گذشته با قبول هدایت تیم دورادوس مکزیم بار دیگر به نیمکت مربیگری بازگشت.

به نقل از فور فور تو، سرمربی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2010، پیش از هدایت تیم الفجیره امارات را به عنوان مربی در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حالا به تیمی ملحق شده است که پپ گواردیولا 6 ماه به عنوان بازیکن در آن بازی کرده است. تیم دورادوس مکزیک هم اکنون در دسته دوم فوتبال مکزیم حضور دارد و در سال 2003 پایه گذاری شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند

گالتیه انتظار دارد لوپتگی در سن سیرو به قدرت برسد. 

كريستوف گالتیه، سرمربی کنونی الدحیل قطر، اعتراف کرده است که با باشگاه میلان در مورد جانشینی سرمربی این تیم، گفتگو کرده است.

طرفداری | گالتیه در بحبوحه فضایی نامشخص به قطر نقل مکان کرد، آن هم در حالی که اتهام آزار و اذیت نژادی علیه او مطرح بود. با این حال، این سرمربی فرانسوی از اتهاماتی که به دوران حضورش در نیس بر می‌گردد، تبرئه شده است. او که در حال حاضر در حال مربیگری در خاورمیانه است، به بازگشت به اروپا لینک شده است و گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که نام او در فهرست گزینه‌های مد نظر مدیران میلان قرار دارد.

انتظار می‌رود استفانو پیولی در پایان فصل از این باشگاه جدا شود. این سرمربی ایتالیایی به طور قابل توجهی به تیم رقیب در سری آ یعنی ناپولی، لینک شده است. گفتنی است که خولن لوپتگی، پائولو فونسکا سرمربی لیل، به همراه گالتیه به عنوان جانشین احتمالی پیولی در نظر گرفته شده‌اند.

گالتیه در مصاحبه با اکیپ تایید کرد که با آن باشگاه ایتالیایی مذاکره کرده است. او گفت:

حتی اگر با مدیران (میلان) صحبت نکرده باشم، این بسیار مایه مباهات است. به گمانم، به نظر رسید که آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند.

به نظر می رسد انتقال به سن سیرو در حال حاضر برای گالتیه منتفی است.

بیشتر بخوانید:

رونمایی گاتزتا دلو اسپورت از گزینه‌های هدایت میلان

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود