Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب نماز جمعه تهران گفت: احتکار و قیمت را بالا بردن، خیانت به انسانیت و کشور است و این دو را از بین می‌برد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم به مسئله فساد پرداخت و گفت: افرادی هستند که اگر کار را به‌دست آن‌‌ها بسپارید و قدرت در اختیار داشته‌ باشند، تمام تلاش خود را برای ایجاد فساد به‌کار می‌گیرند؛ این افراد تمام فکر و انگیزه‌هایشان فقط فساد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عده‌ای هستند که تلاش دارند مسائل مربوط به حیات و امنیت جامعه مثل غذا، ازدواج و اقتصاد را تضعیف کنند اما این افراد کور خوانده‌اند؛ زیرا فساد در زمین هرگز باقی نخواهد ماند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر تولید و کشاورزی ضربه بخورد دین ضربه خواهد خورد، گفت: اگر اقتصاد از بین رود، دین مردم هم از بین خواهد رفت و کم هستند افرادی که فقط با یک قرص نان، یک عدد خرما و ذکر یاد خدا زندگی کنند؛ بنابراین از بین رفتن اقتصاد منجر به تضعیف انسانیت می‌شود.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: افرادی که به‌دنبال فساد هستند باید توسط دستگاه‌ قضائی و انتظامی باید شناسایی شوند تا به سزای اعمالشان برسند.

امام جمعه موقت تهران با خائن خطاب کردن محتکران، افزود: احتکار و قیمت را بالا بردن، خیانت به انسانیت و کشور است و این دو را از بین می‌برد و به خانواده محتکران توصیه می‌کنم، پولی که پدران شما از طریق احتکار به‌دست می‌آورند را شما هم خرج کنید، جهنم نصیبتان خواهد شد؛ لذا بر شما واجب است که نگذارید یک آدم فاسد و رشوه‌گیر زندگی کند.

این گزارش در حال تکمیل است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری نوشیدنی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم