Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-18@23:40:49 GMT

دالیچ: کرواسی باید بهتر و بهتر شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۶۵۴۵

دالیچ: کرواسی باید بهتر و بهتر شود

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی تایید کرد که شاگردانش نیاز به پیشرفت دارند.

به گزارش وبسایت نود، شب گذشته شاگردان دالیچ در مقابل پرتغال 1-1 متوقف شدند. دالیچ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:

من انتظار بازی زیبایی از شاگردانم نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تا جایی که می توانستیم خوب بازی کردیم. ما شش تغییر در ترکیب اصلی خود ایجاد کردیم و پرتغال نیز تیم خوب و سرعتی است، اما این بازی هابرای آماده سازی جام ملت های اروپاست.

4416

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی کرواسی اختصاصی زلاتکو دالیچ جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی، مربی هوادار، در نشست خبری پس از بازی با پیکان گفت: عذر می‌خواهم که نیمه دوم آنطور که باید نبودیم. بازی را خوب شروع کردیم و تا دقیقه ۴۰ کنترل بازی در دست ما بود. غیر از دو گلی که زدیم می‌‌توانستیم دو گل دیگر هم بزنیم. حدس می‌زدیم که تیم پیکان جنگنده ظاهر شود و بازی سختی داشته باشیم و همین طور هم شد‌.

او ادامه داد: نیمه اول، در نبرد فیزیکی ما برنده بودیم و در نبرد تاکتیکی و فوتبالی هم ما سر بودیم و بچه‌ها خیلی خوب جنگیدند از آن‌ها ممنونم و خداقوت می‌گویم.

ویدئو: 330335

عبداللهی در مورد فشار تمرینات گفت: مدل تمرینات ما طوری است که بازیکنان باید فشار زیادی را تحمل کنند. ایراد بر ما وارد است در فوتبالی که خیلی از تیم‌ها با یک گل سه امتیاز کامل را می‌گیرند ولی ما چند بازی است که یک یا دو گل جلو میفتیم و بعد از دست می‌دهیم. سعی می‌کنیم با تلاش بیشتر اول کادر فنی و بعد بازیکنان این قضیه را درست کنیم و رویش کار می‌کنیم. فکر می‌کنم از نظر جسارت و جنگندگی که دیروز هم صحبتش را کردم یک نیمه کافی نیست و بچه‌های ما باید تا پایان سوت داور، بازی را با جسارت شروع کنند و شجاع‌تر تمام کنند. امیدوارم که روی این قضیه کار کنیم و بهتر باشیم.

او درمورد تعویض پاکدل توضیح داد: درمورد حامد پاکدل باید مربی پیکان صحبت کند ولی شناختی که من از او دارم در سال‌هایی که با او بودم، بچه‌ای نیست که عکس‌العمل منفی داشته باشد و ممکن است ناراحت شده باشد. به او خسته نباشید گفتم و او هم گفت مخلصیم. یک معاشرت معمولی بود. حامد بچه‌ای نیست که حاشیه درست کند. آقای عنایتی گفتند من یک سری چیزها را یاد دادم به یک سری‌ها و فکر کنم بهتر است ایشان درمورد آقا حامد جوابگو باشند.

دیگر خبرها

  • عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد