Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@06:05:11 GMT

ملوان- کارون اروند خرمشهر؛ اکبرآقا به دنبال بالانشینی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۶۶۲۲

ملوان- کارون اروند خرمشهر؛ اکبرآقا به دنبال بالانشینی

اگرچه ملوان دیگر شباهتی با آن تیم قدرتمند سال‌های قبل ندارد اما میزبانی‌اش از تیمی که متعلق به مردم خونگرم جنوب است، جذاب خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ دسته اول تیم‌های ملوان و کارون اروند خرمشهر در انزلی به مصاف یکدیگر می‌روند. انزلی‌چی ها که در این فصل تیمی کاملا جوان را در اختیار دارند در سه هفته گذشته نتوانسته‌اند نتایج خوبی به دست آورند و فقط یک امتیاز اندوخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در چنین شرایطی برتری مقابل کارون اروند درخانه بهترین فرصت برای جهش به سمت بالای جدول خواهد بود. از این رو ملوانان که چند روز قبل پژمان نوری کاپیتان باتجربه‌شان را هم جدا شده دیدند حالا تمام تلاش‌شان را خواهند کرد تا اول جای خالی نوری پرشود و در وهله دوم برای کسب ۳ امتیاز بجنگند.

 

از سوی دیگر کارون اروند خرمشهر که اولین سال حضورش در لیگ یک را سپری می‌کند، مربی‌ای را بالای سر خود می‌بیند که استادبازی در لیگ یک است؛ اکبر میثاقیان. مردی که با تیم‌های زیادی به لیگ دسته اول صعود کرده و از این حیث رکورددار است. او حالا با کارون اروند اگرچه بازیکنان مطرح زیادی در اختیار ندارد اما تلاش خواهد کرد تا اندوخته 5 امتیازی اش را افزایش دهد.

 

میثاقیان خوب می‌داند برد مقابل ملوان در انزلی این تیم را در جدول رده بندی در شرایط خوبی قرار می‌دهد و به همین خاطر تیمش را برای کسب ۳ امتیاز درخانه حریف به زمین می‌فرستد.

 

دیدار ملوان و کارون اروند از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه تختی انزلی برگزارمی‌شود.

دسته یک ملوان بندرانزلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک ملوان بندرانزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مرزبانان آبادان موفق شدند سه فروند لنج صیادی حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

ماموران در بازرسی از  لنج های  توقیف شده ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کردند. 

در این رابطه  ۱۳ نفر از قاچاقچیان سوخت دستگیر شدند. 

این سوخت قاچاق از مبدا هندیجان بارگیری و به مقصد عراق در حال جابجایی بود که توسط مرزبانان کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • کمک تصاویر ماهواره‌ای به تدقین بیلان حوضه آبریز کارون بزرگ
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند