Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از شهرداری اهواز، در جلسه ای با حضور منصور کتانباف، شهردار اهواز، سنواتی رئیس شورای شهر کلانشهر اهواز، فلسفی، لطفعلی زاده و موسوی نژاد اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری، اسفندیاری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور و هیات همراه توافقنامه مشارکتی احداث مجتمع بزرگ رفاهی، تفریحی، فرهنگی اهواز میان شهرداری اهواز و صندوق ذخیره بسیجیان کشور امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه منصور کتانباف، شهردار اهواز به فرآیند قانونی این توافقنامه اشاره کرد و گفت: با استناد این توافقنامه، صندوق ذخیره بسیجیان کشور نقشه های فاز صفر و فاز اول را آماده می کند و پس از تایید نقشه ها، طبق مصوبه اخیر شورای عالی سرمایه گذاری، قرارداد نهایی حداکثر 3 ماهه منعقد می شود و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: برآورد اولیه این پروژه حداقل یکصد میلیارد تومان است که از سوی صندوق ذخیره بسیجیان کشور تامین می گردد.

کتانباف تصریح کرد: طبق برنامه پیش بینی شده، به جز این توافقنامه، چند تفاهم نامه دیگر نیز در آستانه نهایی شدن هستند که با انعقاد قرارداد نهایی با آن ها به هدف خود در بودجه سال 97 دست پیدا می کنیم.

شهردار اهواز اذعان داشت: امضای این توافقنامه نقطه عطفی در حوزه سرمایه گذاری و مشارکت مردمی جهت توسعه شهر اهواز و افزایش زیر ساخت ها است و این مهم پس از سال ها تلاش در مجموعه ی شهرداری اهواز، به همت و پیگیری شورای پنجم شهر اهواز و کوشش های بی وقفه همکاران در سازمان مشارکت های شهرداری اهواز محقق خواهد شد.

این مقام مسئول در این میان نقش اسفندیاری، مدیرعامل محترم صندوق ذخیره بسیجیان کشور نیز برجسته است و علیرغم اینکه خوزستانی نیستند، لیکن به دلیل سوابق انقلابی و علایقی که نسبت به این خطه دارد، مدت ها است که پیگیر انجام این پروژه بزرگ در اهواز است که خوشبختانه قرعه به نام شهرداری اهواز افتاد.

منصور کتانباف بیان کرد: در این مدت جلسات کاری متعددی برای رعایت قوانین، بخشنامه ها، دستورالعمل ها و غیره در تنظیم و نگارش توافق نامه انجام شد و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم و کار ماندگاری را برای خوزستان و اهواز انجام دهیم.

وی در پایان خطاب به زیرمجموعه خود افزود: لازم است تشریفات هر چه کم تر و کار با سرعت و دقت بیش تری انجام شود.

انتهای پیام/گ

انعقاد تفاهم نامه همکاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ابراهیمی ظهر چهارشنبه در نشستی با اعضای کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به اهمیت صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان حامی و پشتیبان معیشت فرهنگیان، اظهار داشت: این صندوق با ارائه خدمات متنوع و مطمئن، بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش دارایی‌های فرهنگیان عزیز فراهم کرده است.

وی پس از ارائه گزارشی از آمار اعضای صندوق و میزان واریزی‌ها، افزود: خوشبختانه شاهد استقبال روزافزون فرهنگیان از این صندوق هستیم و تعداد اعضای آن در حال افزایش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر ضرورت آگاهی‌رسانی به فرهنگیان در خصوص مزایا و خدمات صندوق ذخیره فرهنگیان، تصریح کرد: ما موظفیم با تبیین و روشنگری مستمر، فرهنگیان را از این فرصت ارزشمند مطلع سازیم تا آنان با اطمینان خاطر نسبت به سرمایه‌گذاری در این صندوق اقدام کنند.

ابراهیمی در ادامه به ارتقای شیوه و سرعت پاسخگویی به مراجعین و تماس‌گیرندگان صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و گفت: باید تلاش کرد تا با ارائه خدمات باکیفیت و پاسخگویی سریع، رضایت‌مندی فرهنگیان را جلب شود.

کد خبر 6081059

دیگر خبرها

  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران
  • احداث ۴ زمین ورزشی در ائل‌گلی تبریز
  • ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های بوشهر در حال ساخت
  • احداث ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان بوشهر