Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-19@07:35:00 GMT

آیین تکریم بازنشستگان وزارت علوم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۶۸۲۵

آیین تکریم بازنشستگان وزارت علوم برگزار شد

آیین تکریم بازنشستگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع این وزارت خانه و جمع کثیری از بازنشستگان، شامگاه روز پنجشنبه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، آیین تکریم بازنشستگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع این وزارت خانه و جمع کثیری از بازنشستگان، شامگاه روز پنجشنبه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم گفت: ۱۶ شهریور امسال مطابق با ۲۵ ذی‌حجه است که در تقویم کشور به‌عنوان روز خانواده نام‌گذاری شده است و ما این روز را برای تکریم خانواده بزرگ بازنشستگان وزارت علوم انتخاب کردیم.

وی افزود: به نظر می‌رسد شأن نزول آیه هل اتی در سوره انسان موجب نام‌گذاری روزی با نام خانواده شده است که این آیه در خصوص اهل‌بیت پیامبر است که پس از سه روز افطار و انفاق افطار خود، از طرف خداوند افطار دریافت می‌کنند.

نظر پور با اشاره به اینکه خانواده اولین و کوچک‌ترین نهاد اجتماع است؛ آن را مهم‌ترین نهاد نامید که تربیت و پرورش صحیح در آن، در رشد جامعه و آسیب آن در آسیب‌پذیری جامعه نقش دارد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: در دین ما به تحکیم بنیان خانواده بسیار تأکید شده است چرا که ثبات و آرامش درون خانواده در آرامش جامعه تأثیر دارد و اخلاق و شخصیت افراد درون خانواده در فعالیت و روابط اجتماعی آنان نیز بازتاب دارد.

در ادامه این مراسم، اباصلت خراسانی، مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سخنان کوتاهی به ذکر اقدامات در دست اقدام معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم برای بازنشستگان پرداخت و گفت: فراهم کردن امکان سفر بازنشستگان به مشهد مقدس از مهر ماه سال جاری، تقویت کانون بازنشستگان، مذاکره در خصوص بیمه عمر و اعطای وام کم‌بهره ازجمله اقدامات پیش روی وزارت علوم برای بازنشستگان است.

صدوق، رئیس دانشگاه شهید بهشتی نیز در این آیین گفت: خدمت در همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی اقدامی نیکو و مفید برای کشور است ولی خدمت در دستگاه آموزش عالی حسن بیشتری دارد زیرا فعالیت شما در تولید اندیشه در جامعه مؤثر است.

اجرای موسیقی سنتی و تجلیل از بازنشستگان یک سال گذشته وزارت علوم با اهدای هدایا و لوح از طرف وزیر علوم بخش دیگری از آیین تکریم بازنشستگان ستاد وزارت علوم بود.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت به میزبانی وزارت ارتباطات برگزار شد

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیست و چهارمین جلسه شورای هماهنگی مراکز اطلاع رسانی و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی به میزبانی وزارت ارتباطات با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت برگزار شد.

در این جلسه که آخرین نشست این شورا در سال ۱۴۰۲ به شمار می‌رفت، گزارشی از دستاوردها و اقدامات وزارت ارتباطات در سال جاری ارائه شد.

همچنین در این جلسه اعضا نسبت به مسائل مطرح شده نظرات خود را مطرح کردند و نسبت به جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه نکاتی طرح شد.

کد خبر 839737 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات دولت سیزدهم دولت

دیگر خبرها

  • فراز و فرودهای آموزش عالی در سالی که گذشت
  • ابلاغ آیین نامه‌های ارتقای اعضای هیات علمی و جهش علمی اوایل ۱۴۰۳
  • آیین معارفه مدیرعامل جدید بانک ملت با حضور مدیران وزارت اقتصاد برگزار شد
  • آخرین جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت به میزبانی وزارت ارتباطات برگزار شد
  • آیین نامه های ارتقای اعضای هیئت علمی و جهش علمی به زودی ابلاغ می شود
  • ابلاغ آیین نامه های ارتقای اعضای هیات علمی و جهش علمی اوایل ۱۴۰۳
  • آیین‌نامه‌های دانشگاه حکمت‌بنیان سال آینده نهایی و ابلاغ می‌شود
  • مشاور بین‌الملل سازمان امور دانشجویان منصوب شد
  • شمسی پور: راه اندازی سامانه جاذبه‌های تحصیلی/ آیین نامه تدوین کتب درسی امروز ابلاغ شد
  • وزارت علوم متولی برگزاری دومین اجلاس وزرای علوم کشورهای اسلامی شد