Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحمان شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وقوع چهار پس لرزه دیگر امروز/ جمعه/ در محدوده مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان ایرانشهر در مجموع 13 زمین لرزه در این منطقه رخ داد.
وی افزود: از ساعت 10:42 دقیقه تا 13:32 دقیقه ظهر امروز جمعه مردم محدوده مسجد حضرت ابولفضل ایرانشهر 13 زمین لرزه را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سه زلزله اخیر در ساعت های 12 و 57 دقیقه به بزرگی 2.7 و ساعت 13 و هفت دقیقه به بزرگی 3 ریشتر و 13 و 11 دقیقه 2.9 ریشتر و ساعت 13 و 32 دقیقه به بزرگی سه ریشتر گزارش شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر نیز به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با وقوع چندین زلزله و پس لرزه در محدوه مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان ایرانشهر 25 نفر از ارزیاب های این نهاد در قالب پنج تیم به محل حادثه اعزام و درحال بررسی تلفات احتمالی هستند.
رسول راشکی اظهار داشت: این تیم های ارزیاب از شهرستان های ایرانشهر، دلگان و فنوج به محل حادثه اعزام شده اند.
وی افزود: سایر نیروهای هلال احمر شهرستان های سیستان و بلوچستان نیز در آماده باش کامل بسر می برند تا در صورت اعلام نیاز تیم های ارزیاب به محل حادثه اعزام شوند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در بررسی اولیه تیم های ارزیاب در منطقه تنها حدود چهار منزل مسکونی روستایی دچار ترک خوردگی شده اند و مشکلی در زمینه آب و برق در منطقه وجود ندارد.
به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان 13 زلزله و پس لرزه در مسجد حضرت ابوالفضل ایرانشهر و یک زلزله امروز/جمعه/ کنارک را لرزاند که خوشبختانه تاکنون خسارت مهمی گزارش نشده است.
عبدالرحمان شهنوازی اظهار داشت: از ساعت 10 و 42 دقیقه صبح امروز تا ساعت 12 و 24 دقیقه ظهر 9 زلزله از 2.7 تا 5.6 ریشتر در محدوده شهرستانهای کنارک و ایرانشهر سیستان و بلوچستان به وقوع پیوست.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: براساس جدیدترین گزارش ها این زمین لرزه باعث ایجاد شکستگی در دیوارهای سه تا چهار واحد خشت و گلی در روستای اطراف مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شده است.
وی تصریح کرد: تمامی نیروهای امدادی در استان در آماده باش کامل بسر می برند تا در صورت گزارش کمترین مشکل خدمات امدادی لازم را ارائه دهند.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در 335 و بندر کنارک در 630 کیلومتری جنوب زاهدان، مرکز استان سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان (مکران) واقع شده است.
7316 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان سیستان و بلوچستان برق زلزله زمین سیستان و بلوچستان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت

غلامرضا شفیق در گفت‌وگو با مهر با اشاره به وقوع زلزله ۴.۲ ریشتری در حوالی تیتکانو در شهرستان فاروج اظهار کرد: خوشنبختانه این زمین لرزه هیچ‌گونه خسارتی در پی نداشت.

وی در ادامه افزود: بلافاصله سه تیم ارزیابی به محل وقوع زلزله اعزام شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی بیان کرد: باتوجه به ارزیابی تیم های کارشناسی این زمین لرزه تنها باعث گچ ریزی جزئی چند روستا شده است.

کد خبر 6095860

دیگر خبرها

  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • سیستان بارانی شد
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان