Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:23:49 GMT

پایان شانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۷۰۵۶

پایان شانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی

شانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در خرم‌آباد به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، در آیین اختتامیه این اجلاس، سید موسی خادمی، استاندار لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف تخصصی در این اجلاس، گفت: برگزاری این کارگاه‌ها نقش مهمی در جلوگیریی از ورود انحرافات و تحریف پیام قیام عاشورا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از تلاش رسانه‌های جمعی و به‌ویژه صدا و سیما در پوشش مناسب این اجلاس قدردانی کرد.

آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان هم گفت: با وجود تلاش دشمنان برای از بین بردن این نهضت، همچنان این حرکت همچون خورشید درخشانی در حال تاثیرگذاری است.

موسوی‌مقدم، قائم مقام صدا و سیما نیز با اشاره به اوضاع و مشکلات داخلی کشور گفت: رمز عبور از این مشکلات و بحران‌ها تاسی به امام حسین و قیام عاشوراست و عزت و شرف ما در تبعیت از اهل بیت و نهضت حسینی است.

درادامه مراسم با اهدای پرچم متبرک به بارگاه ابا عبدالله الحسین(ع) به مداحان استان یزد، دارالعباده ایران، این شهر به‌عنوان میزبان هفدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی معرفی شد.

در این مراسم ضمن رونمایی از تمبر یادبود شانزدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی از خانواده‌های دو شهید مدافع حرم، ماشااله شمسه و قدرت‌الله عبدیان قدردانی شد.

همچنین جمعی از پیر غلامان داخلی و خارجی و همچنین از خانواده مرحوم حاج حبیب نیکنام از خرم‌آباد به عنوان پیر غلامِ پیر غلامان لرستان، تجلیل شد.

در این اجلاس دو روزه که با حضور ۴۰۰ میهمان داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار شد، ضمن برگزاری کارگروه‌های تخصصی شیوه‌های مناسب مداحی و نیز آسیب‌شناسی اشعار و نوحه‌های عاشورایی از ۱۶ مداح ملی و بین‌المللی، سه اثر برگزیده رادیویی، دو اثر تلویزیونی و یک اثر خبری تجلیل شد.

شانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با مداحی و نوحه‌سرایی حاج صادق آهنگران در محوطه تاریخی قلعه فلک‌افلاک به کار خود پایان داد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال در زنجان

اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در راستای گرامیداشت هفته معلم طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال زنجان در دبیرستان ماندگار شریعتی تقدیر و تجلیل کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080515 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال در زنجان
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • آیین تجلیل از معلمان بخش کوهستانی کجور
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • ببینید | تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • تجلیل از کارگران شهرضایی