Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی پیش از ظهر جمعه در جمع معتمدین و مردم منطقه خضر همدان گفت: برای بهبود وضعیت این منطقه باید اجرای نقشه جامع کلانشهر همدان هر چه زودتر شروع شود.

وی بابیان اینکه ۲۰ سال است که در این مناطق حضور و از نزدیک با مردم ارتباط دارم و مشکلات آنها را از نزدیک لمس می کنم، گفت: باید برای بهبود این وضعیت باید همه یکپارچه وارد شده و جهادی عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی بابایی بابیان اینکه برای رفع مشکل پارک و سالن ورزشی و سایر اماکن رفاهی باید راهکار اساسی تعریف شود، گفت: شهرداری همدان باید براساس الگوی کلانشهر این موارد را تعریف کند و دراین الگو چندین شهرک در نظر بگیرد تا بتواند به مشکلات مردم پاسخ دهد زیرا در حال حاضر با توجه به بافت منطقه نمی توان پروژه های جدیدی را تعریف کرد.

وی بیان کرد: باید با توجه به موقعیت بومی مشکل یابی و ارائه راهکار داشت چراکه در حال حاضر متاسفانه ساخت و سازها درست نیست و مردم منطقه با مشکلاتی عمده ای مواجه هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از هرگونه عملیات اجرایی برای کلانشهر باید حساب شده ورود پیدا کرد به گونه ای که خانواده ها با کمترین دغدغه بتوانند به آنچه مطلوبشان است دست پیدا کنند و شهرداری نیز بتواند نقشه های کلانشهر را اجرایی کند.

وی تاکید کرد: ۲ هزار خانوار در این مناطق انشعابات اصلی را نداشتند که با اخذ مصوبه مجلس و با راهکار قانونی مشکل را حل کردیم کمااینکه مدیران شهری و دستگاه های خدماتی مجری باید در حل مشکل انشعابات مختلف مردم تسریع کنند.

حاجی بابایی گفت: با همکاری مدیران شهرستان همدان می توان در حل مشکلات مردم منطقه قدم های بلندی برداشت.

کد خبر 4396462

منبع: مهر

کلیدواژه: حاشیه نشینی مجلس شورای اسلامی مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف یاسوج بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: اعضای شورا باید توجه کنند شورای شهر یا روستا هستند نه شورای شهرداری،  شورایی موفق است که مسائل منطقه را شناسایی و راه‌حل آن را ارائه دهد نه اینکه صرفاً به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای شهرداری باشد، چنین شورایی عملکرد خوبی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد خانچی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش ملی روز شوراها اظهار کرد: همزمانی عملکرد شوراها با شروع دولت سیزدهم و تزریق اعتباراتی که سال‌های سال پرداخت نشده بود می‌تواند در کارنامه شورایی‌ها تأثیرگذار باشد، باید در مدت باقی‌مانده کارهای عقب مانده و روی زمین مانده جبران شوند و تحول جدی و اساسی در منطقه ایجاد شود.

وی افزود: باید همه توجه کنند شورای شهر یا روستا هستند نه شورای شهرداری، شورایی موفق است که مسائل منطقه را احصاء کرده و راهکار حل آن را ارائه دهد نه اینکه صرفاً صبح تا شب دنبال شهردار و برخی مسائل حاشیه‌ای شهرداری باشد و چنین شورایی عملکرد خوبی ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: اینکه یک شهردار با حضور اعضای شورای شهر پیگیر مسائل است تا بتواند مشکلات را رفع کند لذت بخش است، این شورا قطعاً شورای شهر به معنای واقعی است.

خانچی با اشاره به اهمیت استفاده از نظرات مردم و توجه به مسائل از نگاه مردم و استفاده از تجارب گفت: باید در کنار مردم بودن تمرین شود و از مردم فاصله گرفته نشود تا موفق باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان توضیح داد: با تزریق نقدینگی تقریباً معوقات حقوقی به حداقل رسیده است و باید به گونه‌ای رفتار شود تا شکاف ایجاد نشود؛ باید توجه شود مبلغ عوارض آلایندگی محدود است و نباید به این پول وابسته شد زیرا اگر به این پول وابسته شوند و منابع جایگزین خلق نشود دچار مشکل خواهند شد.

خانچی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای دهه کرامت و اربعین حسینی (ع) اضافه کرد: از هم اکنون باید برای اربعین حسینی (ع) برنامه‌ریزی شود و فضای شهرها به ویژه روستاها و شهرهایی که در محور طرق الحسین (ع) باید تغییر کند به گونه‌ای که زائران متوجه تغییر شوند.

وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین عملکرد مسئولان است و در این راستا باید کارها منعکس شود تا نگاه مردم نسبت به ما خوب باشد.

کد خبر 748863

دیگر خبرها

  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد