Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید و قدیم اداره ورزش و جوانان چرام برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید و قدیم اداره ورزش و جوانان چرام برگزار شد.

 

طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد،رحمت الله محمدی مفرد سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر پایه این گزارش جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان چرام با حضور فرماندار و برخی از اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری چرام برگزار شد.


در این مراسم رحمت الله  محمدی مفرد به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان چرام معرفی و از خدمات علی‌محمد بخشایی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان چرام قدردانی شد.

 

گفتنی است که این مراسم بدون اصحاب محترم رسانه برگزار و تمام خبرنگاران از این موضوع بی اطلاع بودند.

 

تصاویر در زیر آمده است:

--- --- --- ---

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مراسم مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه شهید محلاتی (ره) با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاجی صادقی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه و جمعی از مسئولین استان قم، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید محلاتی(ره) برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در سخنرانی خود، دنیا را برای خدمتگذاران و افرادی که نیت خدمت و خدمت رسانی به اسلام و قرآن را داشته باشند بهترین زمینه و بستر دانستند که باید این فرصت ها مغتنم شمرده شود.

ایشان همراهی علم و ایمان را معجزه آفرین دانستند و افزودند دانشجویان و فراگیران دانشگاه باید خود را به این دو مولفه مجهز کنند. البته آموزش های تخصصی نیز باید مورد توجه باشد و این دانشگاه باید با بروز رسانی محتوا و متن علوم، روش ها را برای تربیت و مخاطب عام خود که عموم بسیجیان و آحاد افراد جامعه است حرکت کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی در این مراسم با تقدیر و تشکر از از زحمات هفت ساله دکتر نجفی در مسند ریاست دانشگاه شهید محلاتی(ره) برای دکتر هاشمی رئیس جدید دانشگاه آرزوی موفقیت کردند.

همچنین در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و یادبودی از زحمات دکتر زین العابدین نجفی تقدیر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز
  • انتصابات جدید در برخی ادارات کل بانک ملی ایران