Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه آئین افتتاح و کلنگ زنی ۹ طرح بزرگ اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در جمع خبرنگاران گفت: در شرایط تحریم‌های ظالمانه چاره‌ای جز مردم نهاد کردن اقتصاد کشور، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و تکیه بر نیروی انسانی داخلی نداریم.

وی در ادامه به عملکرد دولت در زمینه ایجاد اشتغال اشاره و تصریح کرد: دولت در زمینه اشتغال برنامه‌های مناسبی دارد؛ ضمن اینکه از بنگاه‌های اقتصادی برای جلوگیری از ریزش نیرو حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محسنی بندپی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان بندری ماهشهر و اینکه این شهرستان به عنوان قطب پتروشیمی کشور می‌تواند در زمینه اشتغال بسیار موثر باشد، بیان کرد: ایجاد اشتغال مولد برای اهالی بومی منطقه یک تکلیف است.

وی در بخش دیگری اقدامات پتروشیمی غدیر در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر را در توجه به مسائل زیست محیطی در بین سایر مجتمع‌های پتروشیمی شاخص برشمرد و عنوان کرد: مهم‌ترین ویژگی در پتروشیمی غدیر توجه به مسایل زیست محیطی است، اگر در مسائل زیست محیطی غفلت کنیم دچار خسران خواهیم شد.

وی ادامه داد: اینکه بخشی از درآمد‌های خود را صرف محیط زیست کنیم؛ یک مسئولیت اجتماعی است؛ موفقیت‌های کسب شده در زمینه محیط زیست یک اقدام ارزشمند است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین بیان داشت: توجه به بازسازی و افزایش بهره وری از دیگر ویژگی‌های پروژه‌های مورد بهره برداری پتروشیمی غدیر است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: نباید در انجام برخی فعالیت‌های مفید منفعل عمل کنیم همواره باید پایه گذار اقدامات با ارزش باشیم.

محسنی بندپی همچنین در خصوص کارخانه فولاد اکسین گفت: بهسازی این کارخانه مورد تاکید استاندار خوزستان است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه ارائه خدمات در شهرستان بندر ماهشهر با تعداد بالای بیمه شده را یک ضرورت دانست و گفت:در این شرایط آب و هوایی کار کردن سخت است ضمن اینکه یکی از مسایل مهم در این شهرستان استفاده از نیروی بومی است.

وی در خاتمه در خصوص خانواده‌هایی که دارای یک فرزند ناتوان هستند با بیان اینکه ۲ نگرانی بیکاری و فرزند ناتوان جسمی و روحی فراروی خانواده‌ها وجود دارد، اظهارکرد: آمادگی داریم به خانواده‌هایی که یک فرزند ناتوان جسمی و ذهنی دارد برای تولد فرزندان دیگر مشاوره ژنتیک رایگان ارائه دهیم و شهرستان بندر ماهشهر می‌تواند پایلوت این طرح باشد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محسنی بندپی مشاوره ژنتیک رایگان سرپرست وزارت تعاون پتروشیمی ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • متانول به جای صادرات تبدیل به بنزین می شود