Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان – ايرنا – نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هيات هاي مذهبي، علما و مداحان مراسم هايي در شان عزاداري امام حسين (ع) برگزار کنند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام علي خاتمي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته زنجان افزود: علما در روزهاي عزاداري ماه محرم، در خط مقدم تبليغ باشند و رهنمودهاي لازم را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآور شد: با فرا رسيدن ماه محرم، همه مردم و هيات هاي مذهبي بايد آماده حضور در مراسم هاي عزاداري سيدالشهدا (ع) باشند.
حجت الاسلام خاتمي به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اعضاي مجلس خبرگان رهبري اشاره کرد و اظهار داشت: رهبري همچون گذشته در اين نشست هم رهنمودهاي بسياري براي مردم و علماي خبرگان ارائه کردند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: اکنون جنگ اقتصادي آغاز شده است و دشمن علوه بر تحريم ها، رسانه هاي خود را براي ايجاد ياس و نا اميدي در ميان مردم هم به ميدان آورده است.
وي خاطر نشان کرد: طي 40 سال گذشته دشمنان از هر توطئه اي براي ضربه زدن به نظام اسلامي استفاده کرده اند و به هيچ هدفي هم دست نيافته اند.
حجت الاسلام خاتمي ادامه داد: تحريم هاي اقتصادي، جنگ اقتصادي و هجچوم رسانه اي اين بار هم راه به جايي نمي برد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: راهکار مقابله با اين توطئه ها، جلوگيري از ايجاد و شکل گيري هر نوع ياس و نا اميدي در جامعه است.
وي تاکيد کرد: بي شک هيچ دولتي بدون پشتيباني مردم قادر به حرکت و دستيابي به اهداف خود نخواهد بود از همين رو هم بايد اعتماد مردم براي دولت و دستگاه قضايي جلب شود.
حجت الاسلام خاتمي به فرا رسيدن 17 شهريور سالروز وقوع حادثه جمعه سياه در سال هاي انقلاب اشاره و اضافه کرد: رژيم پهلوي که بويي از ديانت و امامت نبرده بود، در اين روز 100ها نفر را به خاک و خون کشيد تا استبداد و ظلم خود را ملت ايران ثابت کند.
3001/8068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه