Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی با شفاعت رییس هیات دوچرخه سواری استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیان کرد: صبح امروز مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ ماراتون کوهستان با حضور ۲۴ ورزشکار برتر کشور به میزبانی شهر زاهدان و در مسیر میرجاوه تا تفتان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها فرزاد خدایاری دوچرخه سواری شیرازی با پیشی گرفتن از سایر رقبا، در جای نخست قرار گرفت و فراز شکری و سجاد طاهری از تهران و مرکزی به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، هاشم زهی رئیس هیات دوچرخه سواری استان و بسیاری از مقامات لشکری و کشوری استان سیستان و بلوچستان در محل برگزاری این رقابت‌ها حضور داشتند.

مسابقات جایزه بزرگ ماراتون کوهستان زاهدان جایزه‌ای یکصد و ۱۰ میلیون ریالی داشت که بین ۱۰ نفر برتر این رقابت توزیع شد.
انتهای پیام/ر

خدایاری بر بام دوچرخه سواری کوهستان جایزه بزرگ کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند

بمسابقات قهرمانی کشور راگبی در ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار گردید، در این دوره از مسابقات ۵ تیم از استان‌های فارس، تهران، قم و کرمانشاه حضور داشتند.
تیم فارس الف با برتری در بازی فینال در مقابل تهران جام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های قم، کرمانشاه و فارس ب هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به دست آوردند.
مهدی جعفری راگبی باز جوان قم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. 

همچنین با اعلام معین سرکاری سرمربی تیم ملی راگبی جوانان ایران نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت رقابت‌های آسیا که مهرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول