Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم دانشگاه آزاد اسلامی مرکزی به مقام قهرمانی مسابقات والیبال دسته دو خواهران دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نیشابور، رقابت‌های نهایی و رده‌بندی مسابقات سراسری والیبال دسته دو خواهران دانشگاه آزاد اسلامی در نیشابور برگزار شد و تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی مرکزی به مقام قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی نهایی این رقابت‌ها بین دو تیم مرکزی و واحد نجف‌آباد برگزار شد که در نهایت تیم مرکزی با کسب پیروزی در جایگاه نخست مسابقات والیبال خواهران دسته دو دانشگاه آزاد اسلامی ایستاد.

در بازی رده‌بندی نیز که پیش از مسابقه نهایی برگزار شد، دو تیم علوم و تحقیقات تهران و واحد همدان در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم دانشگاه آزاد اسلامی همدان با کسب پیروزی موفق به کسب مدال برنز شد و در جایگاه سوم ایستاد.

پس از پایان رقابت‌ها، مراسم اختتامیه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر و معاون رئیس اداره ورزش نیشابور برگزار و حمیده بهروز سرپرست تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به‌عنوان سرپرست برتر انتخاب شد. کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم دانشگاه آزاد اسلامی همدان رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در این مراسم از شرکت‌کنندگان و مسئولان مسابقات سراسری والیبال دست دو خواهران دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی و جوایز برندگان مسابقه فرهنگی حدیث سلسله‌الذهب را به نفرات برتر اهدا کرد.

انتهای پیام/4065/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌ها و تحقق اهداف دانشگاه آزاد یزد در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در نخستین نشست شورای حراست استان یزد در سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک پاسخ غرورآفرین جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی، حراست را بازوی نظارتی سیستم برای تمامی دوایر و حوزه‌ها دانست و خواستار رصد و پایش مستمر امور برای تحقق اهداف و تعهدات بودجه شد.

وی با اشاره به وضعیت عملکرد واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد عنوان کرد: حراست به‌عنوان بازوی نظارتی بر دوایر و ادارات اشراف دارد و لازم است ضمن رصد و پایش فعالیت‌ها و عملکرد‌ها کنار مدیران واحد‌ها در شناسایی و رفع تنگنا‌ها و چالش‌ها مساعدت کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با اشاره به سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی و سخنان مقام معظم رهبری در باب رسالت دانشگاه مبنی بر تربیت عالم، تولید علم و جهت دادن به تربیت عالم و علم، ابراز امیدواری کرد که سال ۱۴۰۳ سال تکمیل پروژه‌ها و تحقق اهداف باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد هم با بازخوانی مواضع اخیر مقام معظم رهبری در حوزه آراستگی و اشاره به نامه ۴۷ نهج‌البلاغه بیان کرد: نباید اجازه داد منکر در جامعه عادی تلقی شود و لازم است امر به معروف و نهی از منکر لسانی دلسوزانه و پدرانه توسط همه مؤمنین مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام حسن زارع در ادامه توضیح داد: در اسلام به جهاد با زبان سفارش شده، البته در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید آستانه تحمل را بالا ببریم و مطمئن باشید امر به معروف و نهی از منکر بدون اثر نداریم.

جابر پورذاکری مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد هم با بررسی عملکرد هفت ماهه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نقش حراست در همکاری با مدیران واحد‌ها در تحقق اهداف و برنامه‌ها ابراز امیدواری کرد در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» دانشگاه آزاد یزد با استفاده از استعداد‌های موجود در تحقق اهداف و شعار سال موفق باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاشت ۳۰۰ اصله شاه‌توت در مزرعه دانشگاه آزاد فردوس
  • تکمیل پروژه‌ها و تحقق اهداف دانشگاه آزاد یزد در سال ۱۴۰۳
  • کاراته کای قمی بر سکوی سوم ایستاد
  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند
  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است