Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل سابق باشگاه استقلال در حالي با يک نامه از عملکرد خود دفاع کرده که سوالات متعددي در مورد نحوه مديريت وي در اذهان بدون پاسخ باقي مانده است.
به گزارش خبرگزاري فارس، سيد رضا افتخاري امروز بعد از حدود 2 ماه به نکاتي در مورد اتفاقات رخ داده در فصل نقل و انتقالات اشاره کرد«اينجا ببينيد» و به نوعي پيرامون بازيکناني مثل تيام، جباروف، اميد ابراهيمي و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به دفاع از عملکرد خود پرداخت. مديرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص مسائل مختلف توضيح داد و نامه تقريبا کاملي را آماده دفاع از خود تهيه کرد اما به نظر مي رسد وي مشکلات باشگاه در زمان خودش را هم پذيرفته که به برخي از مسائل اشاره نکرد.
١- افتخاري در نامه خود اشاره کرد که پروپيچ در زمان وي جذب نشده که اگر جذب مي‌شد تسويه حساب با وي صورت مي‌گرفت اما به اين موضوع اشاره نکرد که هرائر مگويان در زمان مديريت وي توسط عليرضا منصوريان از ليست کنار گذاشته شد اما وي مثل بازيکنان شاغل در تيم پولش را گرفت! مگويان در کشورش استراحت مي کرد اما مثل بازيکنان ديگر استقلال که در تمرينات عرق مي‌ريختند از باشگاه پول گرفت. آقاي افتخاري چرا به اين مورد اشاره نکرديد؟
٢- مديرعامل قوت باشگاه استقلال در خصوص خسارت قرارداد دوساله با جباري علي‌رغم مخالفت کميته پزشکي با جذب وي و راي کميته تعيين وضعيت مبني بر پرداخت خسارت به وي عليرغم اخراج از تيم را توضيح نداده است. باشگاه استقلال به خاطر تصميم عجيب مديران باشگاه به پرداخت 670 ميليون به جباري محکوم شد که در نهايت جباري با استقلال تسويه کرد.
٣- آقاي افتخاري! شما بويان نندانوف را با حدودا ٣٠٠ هزار دلار جذب کرديد که اين بازيکن حتي يک 90 دقيقه هم براي استقلال بازي نکرد و در نهايت هم قراردادش با استقلال فسخ شد. آيا افتخاري به خاطر جذب اين بازيکن از سرمربي استقلال توضيح خواست که حالا خودش پاسخگوي هواداران اين تيم باشد؟ 
٤- مديرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص بازيکناني مثل مگويان، جباري و بويان که سرنوشتي نافرجام در اين باشگاه داشتند توضيح نداد که به خاطر آنها چقدر از بودجه باشگاه صرف شده است؟
٥- مديرعامل باشگاه استقلال در نامه اخير خود توضيح نداد که چرا قول متمم ٥٠٠ ميليون توماني به مدافع با تجربه اين تيم را داده آن هم در حالي که هيات مديره باشگاه با اين موضوع مخالفت کرده است؟
٦- افتخاري در اين نامه توضيح نداده که چرا باشگاه استقلال بايد به خاطر عدم حضور در بازي سوپرجام 50 ميليون تومان به فدراسيون جريمه بدهد ضمن آنکه بايد براي دفاع از خود به دادگاه بين‌المللي CAS شکايت و کلي براي اين اتفاق هزينه بدهد.
٨- چرا مديرعامل سابق استقلال به جعل امضايش در تيم‌هاي پايه اشاره نکرد. او حتي کوچکترين برخوردي با صادق ورمزيار انجام نداد و به جاي برخورد با چنين تخلف بزرگي که پرويز برومند در کميته اخلاق و وزارت ورزش هم پيگير آن شده مجوز ادامه کار رئيس آکادمي باشگاه را صادر کرد.
٩- مديرعامل سابق باشگاه استقلال که معاونش را هم محق دفاع دانسته چرا اشاره نکرد که از قراردادهاي "گل بزن " و "حدس بزن" که خودش قرارداد بسته چقدر درآمدزايي کرده چقدر نصيب باشگاه شده است؟
10_ مديرعامل باشگاه در نامه امروز خود چرا به اين موضوع اشاره نکرد که قراردادهاي باشگاه استقلال در نيمه شب توسط معاون ورزشي وقت اين باشگاه منعقد مي‌شد. هنوز هم هواداران استقلال دوست دارند بدانند آقاي لقب «پندار تايم» در صفحات مجازي و بازخورد مثبت آن در اين شبکه اجتماعي باعث شده بود تا مديران اين باشگاه قراردادهاي باشگاهي بزرگ چون استقلال را در نيمه شب منعقد کنند؟
11_ مديرعامل وقت استقلال آيا توضيح داده که چرا در کار فني به صورت نامحسوس دخالت مي‌کرد. به طور مثال وي جباري را اخراج مي‌کرد و به تازگي هم مشخص شده مديران باشگاه به سيد حسين حسيني پيشنهاد فيکس بودن داده‌اند!اگر اسم اين موضوع دخالت نيست پس چيست و چرا در موردش توضيح داده نشده است.
12-افتخاري امروز در دفاعيات خود از از پرداخت بدهي ها گفته اما وي اشاره نکرده تيم ٢٠ ميلياردي افشارزاده را چند درصد گران کرد و هزينه ها را با افزايش قراردادها بالا برد.
13-اي کاش مديرعامل سابق باشگاه استقلال اشاره مي‌کرد که چه استفاده اي از زمين امام رضا کرديد در حالي‌که اين ورزشگاه با پيگيري هاي مداوم از شهرداري گرفته شد اما در ٢٠ ماه گذشته هيچ استفاده اي نشده است در حالي که زمين اين ورزشگاه چند بار تغيير کرد.امروز پرسپوليس يکسال است که در زمين اهدايي شهرداري بدون هزينه و به بهترين شکل استفاده مي‌کند در حالي که استاديوم امام رضا در شرايط يکسان در حال خاک خوردن است! جالب است باشگاه استقلال براي يک سال مبلغ 500 ميليون تومان براي ورزشگاه صنايع دفاع هزينه کرده است.
14-افتخاري در روزهاي پاياني حضورش مرتب عنوان کرد که پول شجاعيان به باشگاه گسترش فولاد پرداخت شده اما مسئولان گسترش فولاد تا همين چند روز پيش پولي از باشگاه استقلال دريافت نکردند.بهتر نبود مديرعامل وقت استقلال در اين خصوص توضيح مي داد؟
تمامي اين سوال‌ها که البته تمامي ندارد را بايد مديرعامل وقت باشگاه استقلال در نامه امروزش اشاره مي‌کرد اما از آنجا که وي و معاون سابقش زياد اهل شفاف سازي نبودند سعي کرده در دفاعياتش تنها به شرح وقايع رخ داده در ماه‌هاي آخر مديريتش بپردازد.بهتر بود افتخاري که اعلام کرده «به وقتش» در مورد اتفاقات رخ داده حرف مي‌زند حداقل به اين 13 سوال هم پاسخ بدهد.هر چند او در روز اول کاري‌اش در استقلال وعده ستاره چهارم را داده بود!
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!

به گزارش جماران؛ ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام در پیام ویدیویی امروز خود گفت:

200 روز گذشت و ارتش اشغالگر صهیونیستی همچنان در شن‌های غزه سرگردان است و از بحرانی که در آن گرفتار شده برای قتل و کشتار و ویرانگری بیشتر استفاده می‌کند.

دشمن هیچ هدف و چشم‌اندازی در غزه ندارد و نتوانسته اسرای خود را آزاد کند.

دشمن جنایتکار می‌خواهد وجهه خود را بهبود بخشد اما جز خفت و خواری دستاوردی نخواهد داشت.

بعد از گذشت 200 روز، مقاومت همچون کوه استوار مانده است.

تنها بخش کمی از عملیات‌ها و ضربات خود به دشمن را ثبت کردیم.

به ضربه زدن به دشمن و مقاومت مادامی که جنگ و جنایات دشمن ادامه داشته باشد و اشغالگران در وجبی از خاک این سرزمین باقی بمانند، ادامه می‌دهیم.

نیروهای اشغالگر تلاش می‌کنند جهان را متقاعد کنند که همه گروه‌های مقاومت را نابود کردند و این دروغی بزرگ است.

پس از گذشت 200 روز دشمن جز نسل‌کشی، ویرانگری و کشتار دستاوردی نداشته است.

دشمن جنایتکاری که روز هفتم اکتبر در 60 دقیقه غرور و هیبت آن را درهم شکستیم، طی 200 روز نتوانسته هیچ دستاوردی کسب کند.

هرگز از حقوق ملت خود، توقف کامل جنگ و بازگشت آوارگان به خانه‌های خود کوتاه نمی‌آییم.

دشمن تلاش می‌کند زیر همه وعده‌های خود در جریان مذاکرات زده و زمان بیشتری بدست آورد.

 

سناریوی رون آراد شاید محتمل‌ترین سناریو در مورد اسرای دشمن در غزه باشد. (رون آراد کمک‌خلبان مفقودشده نیروی هوایی ارتش "اسرائیل" در جنوب لبنان در سال 1986 است.)

توپ اکنون در زمین جامعه صهیونیستی است اما فرصت بسیار کم است.

آنچه فشار نظامی خوانده می‌شود ما را به مواضع خود و حقوق ملت خویش پایبندتر می‌کند و هرگز از آن کوتاه نمی‌آییم.

از همه تلاش‌های نظامی و مردمی همسو با طوفان الاقصی به ویژه در جبهه لبنان، یمن و عراق قدردانی می‌کنیم.

واکنش هیستریک به اقدامات مقاومت در جبهه‌های مختلف بیانگر اهمیت مقاومت است.

اولین جبهه مقاومت، جبهه کرانه باختری است و ما به هر وجب از خاک سرافراز کرانه باختری درود می‌فرستیم.

پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و محاسبات دشمن را برهم زد.

سراسر امت را به تشدید تحرکات خودو در حمایت از مقاومت فرامی‌خوانیم.

مقاومت به فداکاری‌های ملت وفادار است و ما حامل دردها و امیدهای ملت هستیم.

از مردم اردن تشکر می‌کنیم و خواستار تشدید تحرکات آنان هستیم.

دیگر خبرها

  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • سرنوشت رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از تنبیه در عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز