Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:17:22 GMT

بهترین های ماه آگوست لیگ جزیره مشخص شدند (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۸۰۳۷

اتحادیه فوتبال انگلیس امروز اسامی بهترین مربی، بازیکن و گل ماه آگوست لیگ جزیره را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس مورا، ستاره برزیلی تاتنهام، عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست لیگ برتر انگلیس را تصاحب کرد. او در این ماه زننده سه گل برای سفیدها بود از جمله گل زیبایش به یونایتد در اولدترافورد. این بیست و دومین بار است که بازیکنی از تاتنهام چنین عنوانی را کسب می کند و لوکاس پس از ادو، جونینیو و داوید لوئیز، چهارمین برزیلی برنده این عنوان لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

 

خاوی گراسیا، سرمربی اسپانیایی تیم شگفتی ساز واتفورد نیز عنوان بهترین مربی ماه آگوست لیگ برتر را از آن خود کرد.

واتفورد با هدایت گراسیا در سه هفته ابتدایی لیگ برتر موفق شد برایتون، برنلی و پالاس را شکست دهد و همچنین با پیروزی بر تاتنهام، شگفنی ها را کامل کرد. واتفورد اکنون با کسب 4 برد از 4 بازی و امتیازی برابر با لیورپول و چلسی، در رده سوم قرار دارد.

 

 

 

 

همچنین گل ژان میشل سری، هافبک ساحل عاجی فولام به برنلی در تاریخ 26 آگوست نیز عنوان بهترین گل ماه را به خود اختصاص داد. سری کمک کرد فولام 4-2 به پیروزی دست یافته و اولین برد فصل خود را دشت کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره‌ای با شن‌های نقره‌فام در خلیج فارس + فیلم

جزیره خان یکی از جزایر خلیج فارس است که در چهار کیلومتری بردخون از توابع شهرستان دیّر در استان بوشهر واقع شده است. در سراسر این جزیره نوعی شن یا خاک به رنگ تیره پخش شده که حاصل پودر شدن کانی آذرین و میکا است و به دلیل داشتن سیلیس همانند اکلیل دیده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • خلاصه‌بازی آرسنال و ولورهمپتون + فیلم
  • جزیره‌ای با شن‌های نقره‌فام در خلیج فارس + فیلم