Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بابل با ابراز تاسف از اقدام شنیع برخی اعضای شورای شهر بابل و دستگیری آنان توسط نیروهای امنیتی، گفت: دستگاه‌های امنیتی و قضایی برخورد شدیدی با اعضای متخلف شورای شهر بابل صورت دهند. ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه بابل با ابراز تاسف از اتفاقات اخیر ‌در بین پنج تن از اعضای شورای ‌شهر بابل اظهار داشت: متاسفانه صحنه‌ای که از سوی برخی اعضای شورای شهر بابل صورت گرفته، آبروی ‌بابل به عنوان شهر دارالمومنین و مهد علمای شیعه و شهدای استان مازندران ‌را برده‌اند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه این خیانت‌‌ قابل اغماض و چشم‌پوشی نخواهد بود، تصریح کرد: ‌مصیبتی از این بالاتر برای این شهر نبود که این روزها بر مردم و متدیننین بابل حادث شد؛ در این چند روز بسیاری از خانواده‌های شهدا با چشمان گریان ‌ خواستار برخورد قاطع دستگاه ‌قضایی ‌‌با این افراد شنیع در شورای شهر بابل شدند.

امام جمعه بابل گفت: از اداره اطلاعات و دستگاه قضایی خواستاریم ‌این افراد خبیثت را ‌شدیدترین حکم مجازات کنند.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به فعالیت اتباع بیگانه در شرکت‌های هرمی گفت: ۲۸ عضو شرکت هرمی که برخی از افراد آن از اتباع بیگانه بودند دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، سردار مهدی کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مبارزه با جرائم اقتصادی و کلاهبرداری در شهرستان، اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و 28 نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه برخی اقلام شامل کامپیوتر، لپ‌تاپ و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بودند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

دستگیری 22 عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به‌ویژه جوانان در این شبکه‌ها و شرکت‌های خیالی اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می‌کند که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود