Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@11:23:45 GMT

می توان با کار جهادی جلوی افزایش قیمت ها را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۸۳۶۴

می توان با کار جهادی جلوی افزایش قیمت ها را گرفت

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: مدتی است که قیمت انواع کالاها در بازار شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد روز به روز افزایش می یابد که نگران کننده است.
وی افزود: لازم است که با مفسدان اقتصادی و احتکارکنندگان کهگیلویه و بویراحمد برخورد اساسی شود به گونه ای که درس عبرت برای سایرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: نشست سه جانبه مقامات ایران، ترکیه و روسیه فردا شنبه در تهران برگزار می شود و هدف از آن نیز حمایت از سوریه برای برچیده شدن کامل بساط گروهک های تروریستی در این کشور اسلامی است.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: غربی ها و به ویژه آمریکا در تلاشند که برای دفاع از منافع خود در منطقه خاورمیانه آخرین بقایای گروهک های تروریستی را در سوریه حفظ کنند.
وی ابراز داشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بین مردم این کشور محبوبیتی ندارد و علاوه بر آن نیز نوعی بدبینی و بی اعتمادی بین او و همکارانش ایجاد شده است.
حجت الاسلام حسینی صدر گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با اعضای هیأت دولت با اشاره به این نکته فرمودند که آمریکا در چنین شرایطی بیش از هر زمان دیگر خواستار و نیازمند مذاکره با ایران است.
وی اظهار داشت: هرگونه مذاکره ایران با آمریکا بر اساس رهنمودها و بیانات رهبر معظم انقلاب و به دلیل عهدشکنی های مکرر این کشور جنایتکار ممنوع شده است.
حجت الاسلام حسینی صدر افزود: معظم له در این دیدار بر لزوم کار جهادی مسئولان اجرایی کشور برای کاهش مشکلات اقتصادی تأکید کردند.
وی بیان کرد: قیام 17 شهریور سال 1356 به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ ایران و کارنامه سیاه در دوران رژیم پهلوی اهمیت ویژه ای دارد.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: این روز مهم و سرنوشت ساز سرآغاز سرنگونی رژیم پهلوی و مقدمه ای برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 1357 است.
7535/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت افزایش قیمت خطبه های نماز جمعه رئیس جمهور آمریکا روسیه دونالد ترامپ رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۵۴ سنت معادل ۰.۶۱ درصد کاهش به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید.

به گزارش تسنیم، قیمت نفت در روز چهارشنبه برای سومین روز پیاپی کاهش یافته است. افزایش ذخایر نفت خام و تولید نفت آمریکا به عنوان بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا به همراه بالا رفتن امید نسبت به قرارداد آتش بس در خاورمیانه از عوامل افزایش قیمت نفت بوده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۵۴ سنت معادل ۰.۶۱ درصد کاهش به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۸۰ سنت معادل ۰.۹۸ درصد کاهش ۸۱ دلار و ۱۳ سنت معامله می‌شود.

آمار موسسه نفت آمریکا نشان می‌دهد ذخایر نفت خام این کشور ۴.۹۰۶ میلیون بشکه در هفته گذشته افزایش داشته، در حالی که ذخایر بنزین و میعانات گازی آن کاهش یافته است.

آمار رسمی اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد ذخایر بنزین این کشور ۱.۴۸۳ میلیون بشکه و ذخایر میعانات گازی ۲.۸۷ میلیون بشکه پایین آمده است.

تولید نفت آمریکا هم در ماه فوریه تا ۱۳.۱۵ میلیون بشکه در روز افزایش داشته در حالی که در ژانویه برابر با ۱۲.۵۸ میلیون بشکه در روز بوده است.

انتظار بسته شدن یک قرارداد آتش بس بین رژیم صهیونیستی و حماس به دنبال از سرگیری مذاکرات صلح توسط مصر قیمت نفت را پایین آورده است. پایان این جنگ می‌تواند نگرانی در مورد گسترش درگیری و مختل شدن عرضه نفت خاورمیانه را کاهش دهد.

به نظر می‌رسد تولید اوپک صد هزار بشکه در روز در آوریل کاهش یافته و به ۲۶.۴۹ میلیون بشکه در روز رسیده است که نشان دهنده صادرات کمتر ایران، عراق و نیجریه و تعهد به سایر اعضا به قرارداد تولید اوپک پلاس است.

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید
  • برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور