Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - علی پروین متن جالبی در اینستاگرامش منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی پروین اسطوره و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش، درباره عادل فردوسی پور و برنامه 90 صحبت کرده است.

پروین می نویسد:« از ما گذشته که درباره یک موضوع یا فردی هر روز یک مدل حرف بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید از حرف های من درباره فردوسی پور برداشت درست نشده. کلا همیشه گفتم که صدا و صداقت عادل را دوست دارم و آنقدر هم دوستش دارم که عادل صدایش می کنم نه فردوسی پور. عادل خدایی به فوتبال خدمت کرده و جلوی خیلی چیزها را گرفته و خیلی چیزها که خیلی ها نمی گویند و به آن اهمیت نمی دهند را گفته و حل کرده و یک جورهایی چراغ قرمز فوتبال ما است. الان خدایی خیلی مراقب کار و حرف های شان هستند و می ترسند و حساب می برند که نود بدون ملاحظه دست شان را رو کرده .

گذشته از این چیزهای عادل و مهمتر از همه سلامت او خیلی خوب است اما من همیشه یک نقدی هم به عادل و نود داشته ام و آن اینکه سعی نکند آدم ها را بخاطر جنجالی شدن برنامه روبروی هم قرار دهد و دوم اینکه نباید خودش را قربانی حمایت از برخی افراد کند. اینکه عادل بخواهد از یکی فقط حمایت کند و نقاط منفی کارش را نبیند و یا خیلی کم به آن بپردازد و یا طبق سلیقه اش دنبال یک جریانی باشد خوب نیست. اینها را به خودش هم گفته ام ولی کلا همیشه گفتم بار هم می گویم که هم قبولش دارم و هم دوستش دارم و او هم باید قدر این اعتماد مردم و اهالی فوتبال را بداند و خدایی هم می داند و خیلی مراقب است که خرابش نکنند ولی نباید خودش را خرج این و آن کند و بخاطر حمایت کردن از برخی ها که قبول شان دارد یسری چیزها را نگوید. خیلی شفاف نظرم را قبلا گفتم و الان هم می گویم و امیدوارم که این برنامه نود که مردم آن را دوست دارند حمایت شود و بتواند روز به روز هم مردم را راضی تر نگه دارد. الان نود بلندگوی فوتبال ایران است و این جایگاه را نود و عادل همین جوری به دست نیاورده اند و بابت آن هزینه داده اند و مردم و رسانه ها حمایت کرده اند.»

 

254 41

کلید واژه‌ها : عادل فردوسی‌ پور - علی پروین - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عادل فردوسی پور علی پروین باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا باید از شکستن حکم اعدام بابک زنجانی استقبال کنیم؟

آفتاب‌‌نیوز :

عمادالدین باقی فعال حقوق بشر در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در مورد نقض حکم اعدام بابک زنجانی و در عین حال مقایسه این اتفاق با اتفاقاتی نظیر اعدام سلطان سکه یا برخی شرکت کنندگان در اعتراضات که به آن‌ها اغتشاشگر گفته می‌شد، اظهار داشت: من شکستن حکم اعدام بابک زنجانی را اقدامی مثبت از طرف قوه قضاییه ارزیابی می‌کنم و از آن استقبال می‌کنم.

وی افزود: متاسفانه در ایران، مسائل قانونی، قضایی، حقوق بشری و سیاسی چه از سمت حاکمیت و چه از سمت اپوزیسیون به شدت در هم آمیخته شده و رفتار حقوقی را بسیار بسیار دشوار و پرهزینه کرده است. برای مثال در میان اپوزیسیون وقتی از طرف حاکمیت حکم اعدام علیه یکی از شرکت کنندگان در اعتراضات صادر می‌شود، عده‌ای از اپوزیسیون با پرچم اسرائیل تظاهرات و علیه آن اعتراض می‌کنند یعنی همزمان چشم بر کشتار هزاران انسان بی‌گناه در غزه می‌بندند، ولی برای یک نفر بلوا می‌کنند که نشان می‌دهد مسئله آن‌ها «انسانیت» و «مخالف کشتن بودن» نیست، مسئله آن‌ها سیاست و قدرت است.

وی گفت: این رفتاری زشت، غیراخلاقی و مخرب است. همان‌ها وقتی می‌شنوند حکم اعدام بابک زنجانی شکسته است بعید نیست بلوا کنند که چرا حکومت به او ارفاق کرده، امتیاز داده و حکم را نقض کرده است.

باقی تصریح کرد: دقیقاً شبیه همین رفتار را از طرف حاکمیت و رسانه‌های حکومتی هم می‌بینیم. وقتی رفتار شنیع پلیس آمریکا با جورج فلوید اتفاق می‌افتد، بدون اشاره به اینکه ضبط کننده و پخش کننده آن فیلم تحت تعقیب قرار نگرفته و پلیسی که مرتکب جرم شده محاکمه شده و تا مدت‌ها رسانه‌هایشان گوش فلک را کر می‌کند، اما بر صد‌ها مورد مشابه در داخل کشور چشم می‌بندند یا از آن دفاع می‌کنند که تازه‌ترین نمونه‌اش رفتار‌هایی است که هر روز با زنان هم‌وطن ما توسط گشت ارشاد انجام می‌شود. اما در یک دیدگاه اصیل و ناب انسانی ظلم و بی‌عدالتی در هر کجای عالم باشد، ناپسند و محکوم است.

وی افزود: از این منظر است که به نظر من حکم بابک زنجانی که از جزئیات پرونده اطلاعی ندارم و با این فرض که به روایت رسمی اعتماد کنیم، ظالمانه نبود، اما باید از شکستن حکم اعدام او استقبال کرد.

این حقوقدان گفت: اصولاً اعدام راه حل هیچ مشکلی نیست چنانکه فردی را به نام سلطان قیر و فردی را به عنوان سلطان سکه اعدام کردند به تصور اینکه بازار ارز را کنترل کنند، اما نه تنها کنترل نشد که بعد از آن تاکنون به طور مضاعف و چندین برابر مشکل بازار ارز عظیم‌تر شده است. بگذریم که هیچکس نگفت سلطان سکه، به طریق قانونی از بانک مرکزی و مراجع داخلی سکه خریداری کرده بود و اگر جرمی بود باید گریبان فروشندگان را می‌گرفتند و نگفتند که سرنوشت سکه‌های مصادره شده چه شد.

عمادالدین باقی تصریح کرد: چنانکه پیش از این هم توضیح دادم، بسیاری از قوانین مربوط به مجازات اعدام و هم بسیاری از احکام صادره در این زمینه باید مورد بازنگری قرار گیرند و این کار در حیطه اختیارات رئیس قوه قضاییه است. به اعتقاد من وفور احکام اعدام ضربات جبران ناپذیری به حیثیت و اعتبار ایران و اسلام وارد کرده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سورپرایز عادل فردوسی‌پور در پشت صحنه برنامه
  • سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)
  • (ویدئو) عادل فردوسی‌پور سورپرایز شد
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • چرا باید از شکستن حکم اعدام بابک زنجانی استقبال کنیم؟
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی