Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - شماره 10 مسی در نبود وی به هیچ بازیکنی نمی‌رسد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از گل، آرژانتین بعد از حذف از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018، با دو بازی دوستانه مقابل گواتمالا و کلمبیا به صحنه بازمی‌گردد. یکی از اتفاقات مهم پیرامون تیم ملی آرژانتین، غیبت موقت لیونل مسی است که تصمیم گرفته فعلا تیم ملی را همراهی نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نبود وی نیز قرار نیست بازیکنی پیراهن شماره 10 را بپوشد.

با اعلام لیونل اسکالونی، سرمربی موقت آلبی سلسته پیراهن شماره 10 تیم ملی آرژانتین در این دو بازی را هیچ بازیکنی به تن نخواهد کرد. 

اما این اتفاق باعث تعجب سرخیو رومرو، دروازه بان آرژانتین هم شده بود. او که به نظر از تصمیم اسکالونی خبر نداشت، در مصاحبه ای با TyC Sports گفته بود درک نمی‌کنم چرا کسی از این پیراهن استفاده نکرده است و احتمالا به دلیل برخی مسائل این پیراهن بایگانی شده است. 

همچنین با اعلام لیونل اسکالونی، نیکولاس تالیافیکو مدافع تیم آژاکس کاپیتان تیم ملی آرژانتین در بازی دوستانه مقابل گواتمالا خواهد بود. آرژانتین بامداد شنبه از ساعت 7:30 (به وقت تهران) در لس آنجلس به مصاف گواتمالا خواهد رفت و بامداد چهارشنبه نیز در نیوجرسی با تیم کلمبیا دیدار خواهد کرد.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی آرژانتین اختصاصی لیونل مسی سرخیو رومرو لیونل اسکالونی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای مسی روی شش گل!

به گزارش همشهری‌آنلاین، لیونل مسی هم در یک گوشه دیگر دنیا مشغول ادامه تاریخ‌سازی و رکوردزنی است. بامداد دیروز اینتر مایامی با نتیجه ۶بر ۲مقابل ردبولز به برتری رسید و جایگاه خودش را در صدر تثبیت کرد و لیونل مسی با ثبت آمار بی‌نظیر یک‌گل و ۵پاس‌گل روی هر ۶گل مایامی تأثیر مستقیم داشت و لوییس سوارس هم با ثبت هت‌تریک درخشش ستاره آرژانتینی را تکمیل کرد.

لیونل مسی به نخستین بازیکن تاریخ MLS تبدیل شد که طی یک بازی، ۵پاس‌گل ثبت می‌کند.

مسی تبدیل به تنها بازیکن تاریخ فوتبال شد که در یک بازی، ۵گل زده و در یک بازی هم موفق به ثبت ۵پاس‌گل شده؛ ۵گل در یک بازی مقابل بایر لورکوزن (۲۰۱۲)، ۵گل در یک بازی مقابل استونی (۲۰۲۲) و ۵پاس‌گل در یک بازی مقابل نیویورک ردبولز (۲۰۲۴).

آمار مسی در سال ۲۰۲۴؛ ۱۱‌بازی، ۱۲‌گل و ۱۱‌پاس‌گل، آمار او در MLS این فصل؛ ۸بازی، ۱۰گل و ۹پاس‌گل و آمار این ستاره در اینترمایامی؛ ۲۵بازی، ۲۳گل و ۱۶پاس‌گل.

کد خبر 849566 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیونل مسی فوتبال

دیگر خبرها

  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • ردپای مسی روی شش گل!
  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم