Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:48:47 GMT

پیشکسوتان جنگ و جهاد آذربایجان غربی تجلیل شدند+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۹۱۴۵

پیشکسوتان جنگ و جهاد آذربایجان غربی تجلیل شدند+فیلم

‍‍‍‍‍‍

با همکاری قرارگاه منطقه‌ای ارتش در شمال غرب کشور و بیمه حکمت صبا جمعی از پیشکسوتان جنگ و جهاد آذربایجان غربی تجلیل شدند. ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، با حضور فرماندهان و رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و با شرکت جمعی از مدیران ادارات و مسئولین ارگان‌های مختلف و با همکاری قرارگاه منطقه‌ای ارتش در شمال غرب کشور و بیمه حکمت صبا جمعی از پیشکسوتان جنگ و جهاد آذربایجان غربی تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را خالقان برگ‌های زرین تاریخ ایران زمین نامید و اظهار داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس طلایه‌داران دوران با شکوه مبارزه با دشمنان قسم خورده این سرزمین هستند که با نثار خون خود این دوران را به عنوان دوره‌ای زرین برای آیندگان به ثبت رسانده‌اند.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو با تشریح توطئه‌های دشمنان در 40 سال اخیر تصریح کرد: نظام سلطه از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی انواع توطئه‌ها را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی در دستور کار قرار داده و به فضل الهی تا کنون در پیاده‌سازی همه آنها با شکست مواجه شده چرا که مردم پشتیبانان این نظام بوده و هستند.

وی افزود: توطئه‌های پی در پی و پیچیده نظام سلطه همچنان برای ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد بنابراین باید با حفظ هوشیاری عمومی در پی خنثی سازی این توطئه‌ها باشیم که در عرصه‌های مختلف بر علیه کشورمان بکار گرفته شده است.

حاجیلو گفت: استکبار جهانی به دلیل در اختیار داشتن نظام رسانه‌ای حاکم بر دنیا پیوسته تلاش کرده تشخیص حق و باطل را مشکل کند و حتی شکست‌های خود مقابل جمهوری اسلامی ایران را پیروزی جلوه داده است تا مردم کشورمان این گونه القا کند که نظام اسلامی ناکارآمد است اما با ایستادگی مردم در مقابل توطئه‌های پیچیده، دشمن نتوانسته به اهداف خود دست یابد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با تبیین روش‌های مقابله دشمن بر علیه کشورمان اظهار داشت: دشمن ابتدا با برخورد سخت و جنگ فیزیکی بر علیه کشورمان وارد کارزار شد اما در طول هشت سال با ایستادگی مردم مواجه شد و نتوانست کاری از پیش ببرد چرا که در این مدت رزمندگان سلحشور به واسطه پشتیبانی خانواده‌هایشان جانانه مقابل دشمن ایستادند.

وی افزود: دشمن پس از ناکامی در جنگ سخت به انواع دیگر جنگ‌ها از جمله جنگ اقتصادی، جنگ نرم و جنگ اطلاعاتی روی آورده است اما به فضل الهی و به پشتوانه مردم و نیروهای مسلح در این میدان نیز دوباره نظام اسلامی پیروز از میدان خارج خواهد شد.

حاجیلو گفت: پیوسته باید مراقبت کنیم تا دشمن در عملیات روانی که با هدف بی اعتماد سازی مردم به نظام آغاز کرده موفقیتی کسب نکند و در این میان هوشیاری در جنگ اطلاعاتی حرف اول را می‌زند.

در این مراسم رحیمی رئیس امور شعب بیمه حکمت در شمال غرب کشور و سمیه پورزال رئیس این بیمه در آذربایجان غربی به تشریح نحوه ارائه خدمات این بیمه به ارتشیان و بازنشستگان این نیرو و دیگر اقشار جامعه پرداختند.

در انتهای این مراسم با تقدیم هدایایی از تعدادی از بازنشستگان و پیشکسوتان جنگ و جهاد آذربایجان غربی تجلیل شد.

انتهای پیام/ ت

R41361/P1336/S6,48/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در شورای اداری شهرستان بیرجند گفت: گرچه دشمن با ترور شخصیت‌های کارآمد نظام جمهوری اسلامی ایران، تصمیم گرفت در مقابل انقلاب اسلامی ایران بایستد، اما در ۴۴ سال عمر انقلاب اسلامی، شکست خورد.

او افزود: دشمنان در مهندسی دشمنی، بالاترین نمره را می‌گیرند، اما در مقابل این مهندسی، ایران با تدبیر عمل می‌کند و پیروز میدان است.

آیت الله عبادی با بیان این که نظام اسلامی نیاز به دولتمردان اسلامی دارد اظهار کرد: دولت اسلامی، دستاورهایش اسلامی است لذا این موضوع بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دولت اسلامی باعث می‌شود عدالت اجتماعی هم در جامعه بیش از پیش ایجاد شود.

فاضلی فرد فرماندار بیرجند هم به اجرای طرح نور که مقابله با بی حجابی است اشاره کرد و گفت: فراجا با اجرای این طرح، در مقابل بی حجابی اقدامات فرهنگی ارزشمندی انجام می‌دهد و با تذکر و ارشاد، بانوان بد حجاب را به امربه معروف و نهی از منکر دعوت می‌کند.

سرهنگ خراسانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند نیز بر ساخت مساجد در محلات بیرجند تأکید کرد و گفت: تعداد مساجد به خصوص در مناطق پر جمعیت بیرجند اندک است لذا باید بر ساخت مساجد اهتمام کرد.

بهدانی مدیر آموزش و پرورش بیرجند هم اقامه نماز در مدارس را از الویت‌های آموزش و پرورش اعلام و بیان کرد: با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیاز است اقامه نماز در مدارس جدی گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است