Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@16:21:37 GMT

تساوی صدرا مقابل نفت امیدیه

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۹۱۶۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در هفته نخست مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور تیم شهر صدرا میزبان نفت امیدیه بود که در پایان با نتیجه ۳-۳ متوقف شد.
در دیگر بازی‌های نمایندگان فارس در لیگ یک، تیم شاهد رامک شیراز مقابل شاهین کرمانشاه با نتیجه ۲ – ۲ به تساوی رسید و تیم عباس نژاد اقلید هم با همین نتیجه برابر رعد پدافند اصفهان متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جدول گروه یک مسابقات تیم صدرا در مکان دوم قرار دارد و تیم‌های شاهد رامک شیراز و عباس نژاد اقلید در گروه دو این رقابت‌ها در رده‌های چهارم و ششم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدرا فوتسال لیگ امیدیه خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته که علی علیپور را برخلاف دو بازی اخیرش در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت 18 امروز (به وقت ایران) در استادیوم دو بسا سکولو به مصاف بوآویشتا رده چهاردهمی رفت.

یاران علیپور که در دو دیدار اخیرشان یک پیروزی و یک تساوی داشتند، امروز هم توانستند به روند شکست ناپذیری خود ادامه بدهند و مقابل بوآویشتا متوقف شدند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته در روزی که بوآویشتا یک پنالتی هم از دست داد، به تساوی یک بر یک در زمین حریف خود رضایت داد تا 33 امتیازی شود و از سقوط مستقیم از لیگ برتر پرتغال نجات پیدا کند و در رتبه دوازدهم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته پس از دو حضور ثابت، امروز مقابل بوآویشتا در دقیقه 75 وارد زمین شد تا هفدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر پرتغال را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور