Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ هزاران نفر از مردم یمن روز جمعه در صنعا علیه اقدامات متجاوزان و مزدوران آنها در چاپ پول یمن و افزایش قیمتها تظاهرات کردند.
عضو کمیته عالی اقتصادی یمن و معاون وزارت دارایی این کشور در این گردهمایی گفت :« افزایش قیمتها و کاهش ارزش ریال یمن ، نتیجه سیاستهای ویرانگرانه ای است که متجاوزان در جنگ اقتصادی هدفمند خود علیه مردم یمن و با هدف سیطره بر ثروتها و منابع و آبراههای راهبردی یمن در پیش گرفته اند و تلاش می کنند مردم آزاد ما را فقیر کنند و همه توانمندیهای آنها را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها تصور می کنند با این سیاستی که در پیش گرفته اند مردم ما را مجبور به تسلیم خواهند کرد. آنها با جنگ نتوانستند به این هدف خود برسند و گمان می کنند با جنگ اقتصادی و فقر و گرسنگی شاید بتوانند به اهداف خود برسند. متجاوزان با محاصره دریایی و زمینی و هوایی علیه ملت یمن از ابتدای تجاوزگری و توطئه انتقال بانک مرکزی از صنعا به عدن با همراهی بین المللی و نظارت آمریکایی و اسرائیلی و سیطره مزدوران به درآمدهای نفتی و گازی و همچنین درآمدهای مالیاتی و گمرکی و اضافه بر آن چاپ پول توسط دولت مزدور و بانک عدن که به بیش از هشت میلیارد ریال رسیده است ، همچنین جمع آوری ارز بازار و تحویل آن به بانکهای متجاوزان به ویژه بانک الاهلی عربستان سعودی ، موجب کاهش ارزش ریال و افزایش قیمتها شده اند.» کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: يمن تظاهرات عربستان صنعا جنگنده بين الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند

آفتاب‌‌نیوز :

بررسی بودجه ۱۴۰۳ نشان میدهد حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی در سال جاری لحاظ گردیده است.

این رقم برای وام ازدواج، ودیعه مسکن، ناباروی و موارد دیگری از این دست است. سال قبل نیز برای این قسمت ۲۰۰ هزار میلیارد تومان لحاظ شده بود. براین اساس تسهیلات تکلیفی برای بانک‌ها افزایش نیافته است.

بر اساس اعلام رئیس کمیسیون تلفیق بودجه این رقم ۲۰۰ هزار میلیارد تومان با اصرار دولت مبنی بر عدم افزایش تسهیلات تکلیفی در راستای جلوگیری از افزایش پایه پولی و نقدینگی نسبت به سال ۱۴۰۲ ثبات مانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • سندرز از تظاهرات دانشجویان آمریکا حمایت کرد
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • ۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات