Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@04:53:33 GMT

مدل جلیقه‌های مجلسی مردانه با ست کراوات

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۹۶۱۰

مدل جلیقه‌های مجلسی مردانه با ست کراوات

جلیقه مردانه یکی از لباس‌هایی است که در خوشتیپی آقایان تاثیر زیادی دارد، برخی از آقایان تصور می کنند جلیقه را فقط می توانند با کت و شلوار بپوشند، اما در حقیقت جلیقه اگر به تنهایی با پیراهن و کراوات ست شود استایل فوق العاده جذابی به آقایان می بخشد. جلیقه‌های مجلسی مردانه مدل‌های شیکی دارند که در این مطلب نمونه‌هایی از آن‌ها را با ست کراوات مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدل جلیقه‌ها برای موقعیت‌های مختلف مناسب هستند و می توانید برای مجالس عروسی از آن‌ها استفاده کنید و تیپی منحصر به فرد برای خود بسازید.



پیراهن سفید و آبی کمرنگ را می توانید با انواع جلیقه مردانه ست کنید، یکی دیگر از ایده‌هایی که شما را به خوشتیپی نزدیک می کند ست کردن شلوار و جلیقه است یعنی جلیقه و شلوار از یک جنس و از یک مدل باشند مانند تصویر زیر.                 منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک لباس مردانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزد کارگر در 365 روز سال ثابت است! آقایان یک ماه با حقوق کارگران زندگی کنند تا شاید بتوانند درد آنها را ذره‌ای حس کنند!

به گزارش جماران؛ به نقل از دسترنج نیوز، علی محمد عزیزی (نایب رئیس مجمع عالی کارگران جمهوری اسلامی ایران) گفت: عدم تعیین دستمزدی منصفانه پس از گذشت یک سال انتظار در شورای عالی کار، مبرهن این است که از سه جانبه گرایی فقط اسمش را یدک می کشند و فاصله شعار تا به عمل زیاد است.

هیچ کارگری با چنین حداقل‌هایی نمی‌تواند و نخواهد توانست به جنبه‌های اجتماعی و انسانی زندگی خود دست یابد؛ کارگری که امنیت شغلی ندارد و شب و روزش پر از فشار و استرس از بیکار شدن است و از سوی دیگر غرق در حل معادلات زندگی است، قطعا  احساس دلخوشی ندارد و اکرامش هم دلچسب نیست.

از زوایه جیب خود به کارگران نگاه نکنید؛ یک ماه با درآمد کارگران زندگی کنید تا شاید بتوانید درد آن‌ها را ذره‌ای حس کنید؛ مزدی که برای یک سال ثابت است و تغییری ندارد با تورمی که هر روز در حال افزایش و دویدن است اصلا همخوانی ندارد.

دیگر خبرها

  • مزد کارگر در 365 روز سال ثابت است! آقایان یک ماه با حقوق کارگران زندگی کنند تا شاید بتوانند درد آنها را ذره‌ای حس کنند!
  • پیتر اشمایکل: پوشیدن کت و شلوار شخصیت متفاوتی به تن هاخ بخشید؛ دلیلی برای تغییر سرمربی نمی‌بینم
  • مطالبه نرخ مازادآرایشگاه‌های مردانه در ایام پایانی سال غیرقانونی است
  • راهنمای کامل انتخاب و خرید ساعت مناسب
  • مطالبه نرخ مازاد توسط آرایشگاه‌های مردانه در ایام پایانی سال غیرقانونی است
  • قول مردانه یک قاری شهید
  • راز خوب ایستادن پیراهن مردانه در شلوار (فیلم)
  • فراری 458 ایتالیا با کت و شلوار ژاپنی! (+عکس)
  • مصدومیت ۵ نفر در حادثه واژگون شدن پژو در محور بروجن- مجلسی
  • پرداختن به حواشی نباید جای طرح‌های گره‌گشا را بگیرد/ نمایندگان مجلس به وظایف خود عمل کنند