Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، تیم  های  خراسان جنوبی و خراسان رضوی هم  به ترتیب دوم تا سوم شدند.

در این رقابت های در کلاس های 65 سی سی محمد سینا داشگر خراسان جنوبی اول ، امیر بیدی از تهران دوم و محمد بزرگ کوچک سوم از لرستان شدند.

در کلاس 150 سی سی پوریا ثابتی فر از تهران بر سکوی اول، محمدحسین دانش پژوه تهران بر سکوی دوم و علیرضا حسین احمدی از هرمزگان بر سکوی سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کلاس 250 سی سی پیشکسوتان جواد بیدی از خراسان رضوی  مقام اول، محمد کاوسی از لرستان  مقام دوم و محمدحسن رنجبری خراسان جنوبی  مقام سوم را کسب کردند.

در کلاس 450 سی سی هم مرآت نراقی تهران اول ، محمد خانی خراسان جنوبی دوم و حجت قربانی از اصفهان سوم شدند.

در این مسابقات، 100 موتورسوار از 14 استان کشور در کلاس های 65، 150، 250 و 450 سی سی نونهالان، نوجوانان، جوانان،  بزرگسالان و پیشکسوتان باهم رقابت کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: موتور سواری کراس قهرمانی سرایان ورزشکاران خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک در بخش بانوان در روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۱۸ استان کشور به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد. 
با اتمام پیکار‌های در بخش بانوان ورزشکاران خراسان شمالی در وزن ۴۸- کیلو فائزه ابراهیمی به مدال طلا و زهرا باغچقی صاحب گردن آویز برنز مسابقات شد، در وزن ۵۲- کیلو حدیث باغچقی بر سکوی سوم قرار گرفت و در وزن ۷۸- کیلو الهه باغچقی در جایگاه سوم ایستاد، در وزن ۸۷- کیلو هانیه وحدانی به عنوان قهرمانی و در وزن ۸۷+ کیلو مریم رستمی به مقام سوم مسابقات دست یافت.
در بخش تیمی، خراسان شمالی مقام نخست را به دست آورد. استان همدان در رده دوم جای گرفت و مقام سوم این پیکار‌ها به سمنان رسید.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور