Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@08:35:01 GMT

مسابقات شنای کارمندان دولت در قزوین پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۹۹۰۷

مسابقات شنای کارمندان دولت در قزوین پایان یافت

به گزارش ایرنا، این مسابقات در قالب جشنواره ورزشی کارکنان دولت روز جمعه در استخر شهید رجایی شهر قزوین برگزار شد.
مسابقات در 2 رده سنی زیر و بالای 40 سال در ماده های 66 متر آزاد و 66 متر قورباغه برگزار شد.
در ماده 66 متر آزاد زیر 40 سال پویا جلیلوند از تامین اجتماعی، حامد برخورداری از آتش نشانی و علیرضا شیروانیان از توزیع نیروی برق و در ماده 66 متر آزاد بالای 40 سال پیمان پیر مرادی از استانداری، بهروز کریمی از تامین اجتماعی و محمود رمضانی اصفهانی از بنیاد مسکن مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ماده 66 متر قورباغه زیر 40 سال پویا جلیلوند از تامین اجتماعی، حمید رضا ململی از آتش نشانی و علیرضا شیروانیان از توزیع نیروی برق و در ماده 66 متر قورباغه بالای 40 سال محمد فرحی از اداره کل دامپزشکی، مهدی خلیلی از تامین اجتماعی و رضا شیخلر از اداره ورزش وجوانان به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
در پایان این رقابتها تیم اداره کل تامین اجتماعی به عنوان قهرمانی و تیم های آتش نشانی و توزیع نیروی برق نیز به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آتش نشانی برق تامین اجتماعی عنوان قهرمانی مسکن رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است