Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم  بهره برداری از سی و هفتمین پایگاه اورژانس هوایی کشور و چهارمین پایگاه اورژانس هوایی استان خراسان رضوی گفت: سیاست دولت حمایت از تولیدات داخلی است و در بخش داروهایی که نمونه داخلی دارند، محصول وطنی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: با اینکه به سبب تحریم ها با تهدیداتی در این زمینه مواجه هستیم ولی بسیاری از موفقیت ها در دل این تهدیدها نهفته است و در این راستا توجه به داشته های داخلی، کارآفرینی و تلاش برای افزایش صادرات می تواند راهگشا باشد.
وی اظهار داشت: دولت و مجلس نیز سعی دارند مشکلی در بخش کالاهای اساسی برای مردم ایجاد نشود که در این زمینه دارو و تجهیزات پزشکی از اهمیت بیشتری برخوردارند.

وزیر بهداشت گفت: نیشابور از نظر زیرساخت ها از شهرهایی که قدمتشان قابل قیاس با این شهر نیست، عقب مانده بود که طی پنج سال گذشته پیشرفت های خوبی داشته و بخش اعظم طرح هایی که امروز در این شهرستان به بهره برداری رسید به همت خیرین بوده است.

وی با بیان اینکه در پیشرفته ترین نظام های بهداشتی درمانی دنیا سهم خیرین هشت درصد است افزود: مردم و خیران نیشابور در دسترسی بیشتر به خدمات بهداشتی و درمانی مشارکت گسترده دارند و می توان امیدوار بود این شهر از نظر آموزش پزشکی به پیشرفت های خوبی دست پیدا کند.

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: نیشابور شهری است که برای همه ایرانیان در طول تاریخ شناخته شده است و تمدن اسلامی و ایرانی مدیون بزرگان این شهر است.

وی گفت: این شهرستان با نیم میلیون جمعیت دارای 500 تخت بیمارستانی است که از این تعداد 200 تخت بیش از 60 سال قدمت دارد که این تعداد باید به یک هزار تخت برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در مراسم بهره برداری از دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی نیشابور افزود: هدفگذاری امسال افزایش صادرات تجهیزات پزشکی از 24 میلیون دلار به 240 میلیون دلار است.

وی اظهار داشت: بر این اساس تفاهم نامه ای با معاونت علمی ریاست جمهوری منعقد شده تا شرکتهای فعال در این حوزه بتوانند با برخورداری از تسهیلات در نمایشگاههای بین المللی حضور پیدا کنند.

در سفر امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نیشابور، پایگاه اورژانس هوایی، ساختمان پنج طبقه دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی، مرکز خدمات جامع سلامت، پنج خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت شهری، بخش ICU و جراحی بیمارستان 22 بهمن این شهرستان با هزینه بیش از 250 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی بخش قلب و CCU بیمارستان حکیم توسط خیر نیشابوری آغاز شد.

شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

انتهای پیام/ب

صحبت های وزیر بهداشت در مراسم بهره برداری از پایگاه اورژانس هوایی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ در ٢٠٠ مترمربع زمین به همت خانواده شهید صولت رئیسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

وی افزود: برای احداث این پایگاه یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان هزینه شد.

اعرابی اضافه کرد: با افتتاح این پایگاه ماموریت‌های شهر اردل تقسیم و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور