Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@03:45:22 GMT

نتایج رقابت های ژیمناستیک هنری قهرمانی کشور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۰۱۵۴

نتایج رقابت های ژیمناستیک هنری قهرمانی کشور اعلام شد

اراک - ایرنا - نتایج مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی باشگاهای کشور در رده های سنی جوانان و بزرگسالان عصر روز جمعه در اراک اعلام شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست هیات ژیمناستیک استان مرکزی در حاشیه این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات در رده سنی بزرگسالان، تیم تهران اول و تیم های اراک و کیش به ترتیب دوم وسوم شدند و در رده سنی جوانان نیز کردستان اول، اردبیل دوم و اراک مقام سوم را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


« مسعود مرشدی» افزود: 150 ورزشکار از مازندران، خرم آباد، البرز، اصفهان، بندرعباس، زنجان، اردبیل، تهران، کیش، خراسان رضوی، خوزستان، کردستان، قزوین، فارس، قم و مرکزی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.
سرپرست هیات ژیمناستیک استان مرکزی گفت: این رقابت ها توسط 20 داور قضاوت شد و در نظرسنجی فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی، شهرستان اراک از نظر میزبانی برای برگزاری مسابقات ژیمناستیک در سطح کشور برتر شناخته شد.
مرشدی افزود: مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی باشگاه های با حضور 17 تیم در روزهای 15 و 16 شهریورماه در سالن ژیمناستیک شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.
وی اظهار داشت: 10 ورزشکار جوان و بزرگسالان استان مرکزی در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.
بیش از 800 ورزشکار در رده های مختلف سنی به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات ژیمناستیک استان مرکزی فعالیت می کنند.
6991/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ژيمناستيك قهرماني كشور اراك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان در انگلستان هم قهرمان شد

عصر ایران - هادی چوپان، قهرمان ایرانی رشته بدن سازی، در مسابقات جهانی آرنولد کلاسیک انگستان به مقام نخست دست یافت. او دو هفته قبل نیز در مسابقات بدن سازی آرنولدکلاسیک آمریکا به مقام قهرمانی رسیده بود. بدین ترتیب، چوپان توانست در دو هفته، دو بار در دو مسابقه معتبر جهانی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

 رقیب اصلی او "سامسون داوودا" از انگلستان بود ولی در خانه، مغلوب چوپان شد. او اصالتاً نیجریه ای است.

هنرنمایی هادی چوپان روی استیج بریتانیا (فیلم)

آرنولد شوارتزنگر و رونی کلمن، دو اسطوره بدن سازی جهان، جام و مدال این دوره از رقابت ها را به هادی چوپان اعطا کردند و هر کدام یک دست او را به نشانه قهرمانی بالا بردند. کلمن به دلیل وضع نامناسب جسمانی با عصا روی سن آمد بود.

رقم جایزه این مسابقات برای نفر اول 150 هزار دلار بود که نصیب چوپان شد. جایزه  نقدی مسابقات آمریکا نیز 300 هزار دلار بود. 

اینک هادی چوپان چشم به مستر المپیای آتی دوخته است تا بتواند با قهرمانی در آن، کلکسیون افتخارات خود را تکمیل کند. در دور اخیر این رقابت ها، او دوم شد و در این در حالی است که بسیاری از کارشناسان، قهرمانی را حق او می دانستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هادی چوپان وقتی 75 کیلوگرم بود! (عکس) صف بلند انگلیسی‌ها برای عکس یادگاری گرفتن با هادی چوپان (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • هادی چوپان در انگلستان هم قهرمان شد
  • قهرمانی فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • لزوم ترسیم پیوست فرهنگی و هنری برای اقدامات جهادی در استان مرکزی
  • قهرمانی تیم فرنگی خوزستان در رقابت‌های کشوری جام رمضان
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای های اسنوکر جهان
  • ژیمناست بیرجندی بر سکوی سوم کشور
  • کسب مقام سوم کشور از سوی ژیمناست بیرجندی