Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کلانتری 168 سیزده آبان از دستگیری نوجوان 15 ساله افغانستانی که در جریان یک نزاع خیابانی اقدام به قتل فردی 19 ساله در محله سیزده آبان کرده بود، خبر داد.

ایران آنلاین /سرهنگ امین محمدی در این باره گفت: حوالی ساعت 14 امروز خبر وقوع چاقوکشی و مصدومیت یک تن به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد که در پی آن ماموران کلانتری 168 سیزده آبان به محل حادثه واقع در پارک معلم در شهرک شهید بهشتی سیزده آبان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حضور ماموران مشاهده شد که نوجوان 15 ساله از اتباع کشور افغانستان از ناحیه پا و کمر بر اثر اصابت ضربات چاقو مصدوم شده که مقدمات انتقال وی به همراه مامور به مراکز درمانی انجام شد و ماموران نیز رسیدگی به پرونده را در دستورکار خود قرار دادند.

    وی افزود: همزمان با رسیدگی به این پرونده، گزارش دیگری از وقوع چاقوکشی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و تیمی دیگر از ماموران به محل اعزام شدند. محل دوم در خیابان نیلوفر نهم همان شهرک بود که پس از حضور ماموران مشاهده شد جوانی 19 ساله از اتباع کشور افغانستان از ناحیه بازو و گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته است.   رییس کلانتری 168 سیزده آبان ادامه داد: این فرد به بیمارستان منتقل شده و متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. در تحقیقات اولیه مشخص شد که این فرد از سوی جوان 15 ساله ای که خودش نیز مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، کشته شده است. در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که این دو نفر از شب قبل از جنایت با یکدیگر دچار مشکل شده و برای نزاع با هم در روز جمعه قرارگذاشته بودند که پس از حضور در سر قرار هر دو نفر با چاقو به یکدیگر حمله ور شده و در این میان شدت ضربات وارده به فرد 19 ساله بیشتر بوده و موجب مرگ وی شده است و قاتل نیز قصد فرار از محل را داشته اما با توجه به جراحاتش تا چند کوچه بیشتر نتوانسته از محل دور شود.

وی افزود: متهم هم اکنون در بیمارستان است تا پس از بهبود تحقیقات از وی آغاز شود.

  به گفته وی، پرونده تشکیل شده برای این جنایت با دستور مقام قضایی به کارآگاهان پلیس آگاهی سپرده شد تا ابعاد بیشتر از این جنایت را کشف کنند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کیومرث کشوری در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: شب گذشته (۲۷ فروردین‌ماه) در پی مراجعه حضوری شهروندی به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر ربایش پسر ۱۲ ساله‌اش توسط یک شخص ناشناس بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه توسط ماموران پلیس پیگیری شد.

وی افزود: ماموران پلیس با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی، مخفیگاه و هویت متهم را در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه فرد گروگانگیر از اراذل و اوباش و دارای سوابق متعدد از جمله چندین فقره انواع سرقت بوده است، گفت: یگان‌های عملیاتی و تخصصی پلیس در صحنه با هوشمندی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، فرد ربوده شده را صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگرداندند.

کشوری با اشاره به دستگیری فرد گروگانگیر در این عملیات بیان کرد: متهم انگیزه خود از آدم‌ربایی را اختلافات مالی با پدر فرد ربوده شده عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران