Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@07:34:20 GMT

گیلان| میثاقیان: نتیجه تساوی در مقابل ملوان عادلانه بود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۰۹۶۷

گیلان| میثاقیان: نتیجه تساوی در مقابل ملوان عادلانه بود

سرمربی کارون اروند خرمشهر گفت: می‌توانستیم در مقابل ملوان بندرانزلی به پیروزی دست پیدا کنیم اما نتیجه تساوی عادلانه بود. ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، اکبر میثاقیان امشب در کنفرانس خبری پس از بازی ملوان بندرانزلی در برابر کارون اروند خرمشهر که در سالن اجتماعات ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد در مورد بازی اظهار داشت: در نیمه نخست بازی نتوانستیم بازی خوبی را ارایه بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر با اشاره به اینکه تیم کارون اروند خرمشهر تیم جوانی است بیان داشت: بازیکنان تیم ما روند رو به رشدی را طی می کنند و در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند.

میثاقیان با بیان اینکه در بین دو نیمه بازی با بازیکنان صحبت کردیم عنوان داشت: تیم کارون اروند خرمشهر پتانسیل بالایی دارد و با تغییرات در نیمه دوم توانستیم بهتر عمل کنیم.

سرمربی تیم اروند کارون خرمشهر با اذعان به اینکه علاقه زیادی به تیم ملوان بندر انزلی دارم افزود: تیم ملوان همانند استقلال تهران و پرسپولیس هواداران زیادی دارد.

میثاقیان با بیان اینکه می توانستیم در مقابل ملوان بندرانزلی به پیروزی دست پیدا کنیم اما نتیجه تساوی عادلانه بود اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم در شهر بندرانزلی با تیم ملوان به تساوی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر با اشاره به اینکه در نیمه دوم بازی حملات زیادی را بر روی دروازه ملوان بندرانزلی طراحی کردیم بیان داشت: تیم ملوان بندر انزلی در نیمه دوم نتوانست از ضد حملات خود استفاده کند.

انتهای پیام/ح

R7877/P1357/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

کد خبر 6088874

دیگر خبرها

  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند