Web Analytics Made Easy - Statcounter

​یک تیم از اشرار گروهک تروریستی پژاک عصر امروز طی یک عملیات پیچیده و دقیق اطلاعاتی، در منطقه مریوان استان کردستان در کمین رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گرفتار و 6 تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و تعدادی نیز مجروح و متواری شدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه نیوز، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

یک تیم از اشرار گروهک تروریستی پژاک که در شامگاه بیست و نهم تیرماه سال جاری به پایگاه دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان حمله کرده بود، عصر امروز (جمعه 16 شهریور) طی یک عملیات پیچیده و دقیق اطلاعاتی، در کمین رزمندگان غیور قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی کامیاران گرفتار و منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه افزوده است: طی این درگیری 6 تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و تعدادی نیز مجروح و متواری شدند.

در این اطلاعیه با اشاره به ضبط سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی این تیم تروریستی توسط رزمندگان اسلام، تأکید شده است: همانگونه که به ملت ایران وعده داده شده است، آتش انتقام رزمندگان غیور دامان همه تروریست‌های مزدور و وابسته به استکبار جهانی که در پی ایجاد ناامنی، خرابکاری و بر هم زدن آرامش در میهن اسلامی هستند را خواهد گرفت.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در پایان این اطلاعیه خاطرنشان کرده است: فرزندان ملت ایران در مرزهای کشور با اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌جانبه، اجازه عرض اندام به گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب و حامیان آنان را نداده و هرگونه تعرض و شیطنت را با پاسخ سخت و مهلک مواجه خواهند ساخت.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس گفت: افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی باعث قطع روابط دیپلماتیک با ایران شده و به سود انگلیس نیست.

وی افزود: وقتی از پلیس، سرویس‌های اطلاعاتی و دیگران می‌پرسم که آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است.

کد خبر 848563 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و انگلیس خبر ویژه

دیگر خبرها

  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • تیراندازی به برجک مرزبانی در کردستان؛ شهادت ۱ سرباز و جراحت ۳ تن
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است