Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@18:53:21 GMT

شبکه شتاب‌نگاری و لرزه‌نگاری کشور اصلاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۱۲۷۶

شبکه شتاب‌نگاری و لرزه‌نگاری کشور اصلاح می‌شود

رکنا: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شبکه شتاب‌نگاری و لرزه‌نگاری کشور در راستای اصلاح قانون برنامه ششم توسعه و ماده 60 نیازمند اصلاحیه است.

سیدهادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برنامه‌های کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شبکه شتاب‌نگاری و لرزه‌نگاری کشور در راستای اصلاح قانون Law برنامه ششم توسعه و ماده 60 آن نیازمند اصلاحیه است که هم اکنون در کمیسیون عمران مجلس بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به نامه خویش به وزیر آموزش و پرورش در راستای تعیین تکلیف و رسیدگی به حق و حقوق معلمان نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیردولتی گفت: متاسفانه معلمان مدارس غیرانتفاعی مظلوم واقع شده و از حق و حقوق لازم برخوردار نیستند و از سوی دیگر مدارس به اندازه قانون کار، حق الزحمه آنها را پرداخت نکرده و با آنان قرارداد صوری منعقد می‌کنند.

وی بیان کرد: باید این موضوع ساماندهی شود چون نتیجه بی توجهی به این موضوع به ضرر دانش آموزان است و بنابراین باید آموزش و پرورش به این قضیه با جدیت ورود کرده و مطالبات معلمان مدارس غیرانتفاعی را پرداخت کند.

بهادری گفت: هم اکنون معلمان برای اینکه شغل خود را از دست ندهند نمی توانند به این موضوع اعتراض کرده اما مسئله به وجود آمده ناراحت هستند بنابراین وزارت آموزش و پرورش باید به این مسئله رسیدگی کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بلای وحشتناک بر سر خانم بازیگر در حمام هتل!

خودنمایی یک شرور جلوی دوربین اینستاگرام + فیلم وحشتناک (14+)

دستگیری مسافر زن پرواز دوبی به خاطر مستی در فرودگاه +عکس

تجاوز گروهی به یک دختر بعد از تماشای فیلم غیر اخلاقی

حمله اراذل و اوباش مست به پایگاه اورژانس در اتوبان قزوین + عکس

تجاوز پسر 15 ساله به 30 دختر بچه/اعتراف وحشتناکی که یک شهر را به هم ریخت

روزی که خبر آوردند مادرم دوباره عروس شده  پدرم چشم هایش قرمز شد

اقدام کثیف مرد شیطان صفت با دختر 12 ساله در بندر عباس

رسوایی سوپراستارسینما که 2 شب دختر 22 ساله را به خانه اش برده بود+عکس

اقدام شنیع یک روحانی با بازیگر مشهور زن در یک مراسم!+ عکس

تجاوز همزمان 6 پسر به نامزد دوستشان / جسد این دختر را سگ های گرسنه خوردند! + عکس

تجاوز وحشیانه مرد 41 ساله به دختر 7 ساله زیر دوش حمام !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قانون Law قانون عکس مجلس کمیسیون عمران عکس زندگی دختر من زن همسرم پدر ازدواج تماس طعمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است

استاندار ایلام گفت: در نشستی مشترک با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو، مصوب شد تا ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل‌ها و شبکه آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص پیدا کند که این اعتبار به‌صورت مشترک و برابر، بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو تامین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: سازمان‌های امدادرسان همچون سازمان مدیریت بحران و هلال‌احمر همواره در مواقع بحران در کمک‌رسانی به مردم نقش‌آفرین بودند.

وی افزود: استان ایلام ۶۳ درصد کوهپایه و کوهستانی و ۳۷ درصد دشت است که در مقایسه با سایر استان‌های کشور شرایط خاص خود را دارد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: امسال از نظر میزان نزولات جوی با سال ۹۸ برابر و حتی میزان بارش بیشتر بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد، اما امسال با نگاه فنی و کارشناسی و با تدابیر پیشگیرانه، پاک‌سازی و لایروبی و گابیون‌بندی امسال با وجود افزایش نزولات جوی، تلفات و خسارت نداشتیم.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: وزیر کشور به تازگی در نشست شورای راهبردی تصادفات و ستاد سفرهای نوروزی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از مدیریت سیل در استان ایلام قدردانی کرد.

شبکه آب و فاضلاب ایلام فرسوده است

وی با اشاره به فرسودگی شبکه آب و فاضلاب و مسیل‌ها در استان ایلام عنوان کرد: در نشستی مشترک با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو مصوب شد که ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل‌ها و شبکه آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص پیدا کند که این اعتبار به‌صورت مشترک و برابر بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو تأمین می‌شود.

بهرام‌نیا با اشاره به صدای توأم با لرزش زمین در شهرستان چرداول، تصریح کرد: این صداها ناشی از حرکت و فعل و انفعالات صفحات و لایه‌های زیرین زمین است که تحقیقات این موضوع توسط دو تیم زمین‌شناسی و لرزه نگاری در حال بررسی است و امیدواریم اعتبارات این موضوع به طور کامل تأمین شود.

وی از رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خواست تا تجهیزات و امکانات خاص و ماشین‌آلات مورد نیاز استان، در اختیار هلال احمر و نهادهای خدمات‌رسان قرار گیرد.

استاندار ایلام ادامه داد: انتظار داریم که خسارت‌های ناشی از سیل و دیگر بحران‌ها در موعد مقرر پرداخت و ضرورت دارد خسارات ناشی از سیل سال ۹۸، به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

بهرام‌نیا با اشاره به نزولات جوی و خسارت به محصولات کشاورزی در شهرستان دهلران، گفت: بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی بخش مرکزی، موسیان و دشت‌عباس در شهرستان دهلران در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شد که انتظار می‌رود در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و به شیوه‌های دیگری به این کشاورزان کمک شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: برای ایجاد ۱۰۰ سازه سنگی و ملاتی آبخیزداری، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که درخواست تأمین این مبلغ اعتبار داریم.

کد خبر 747806

دیگر خبرها

  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند