Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فرانسوی اشتباهی عجیب و باورنکردنی را مرتکب شد. ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بوردو در اقدامی عجیب فراموش کرد نام یکی از بازیکنانش را در لیست فصل جاری‌اش در لیگ اروپا قرار دهد و به همین دلیل توما باشیچ، هافبک کروات نمی‌تواند در میادین اروپایی تیم فرانسوی را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی فرصت اضافه کردن بازیکن به لیست تیم‌ها برای لیگ اروپا به پایان رسیده و یوفا اجازه تغییر و تحولی نمی‌دهد. باشیچ  باید امیدوار باشد با صعود بوردو به مراحل حذفی، بعد از ژانویه به لیست تیم فرانسوی اضافه شود. 

انتهای پیام/

R7879/Pne/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما مَنون اوبری، سیاستمدار فرانسوی، سخنگوی آکسفام فرانسه و نفر اول فهرست حزب فرانسه تسلیم ناپذیر در انتخابات پارلمان اروپا در گفتگو با شبکه یک تلویزیون فرانسه (TF۱) انفعال دولت فرانسه را در برابر نسل کشی جاری در غزه محکوم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: قتل عام غزه بر همه ما تحمیل شده است. من منحرف کردن نگاه‌ها را از آنچه در آنجا اتفاق می‌افتد، رد می‌کنم. در مبارزات انتخاباتی خود مفتخرم که صدای صلح را به دوش بکشم، از همه کشور‌ها و نیز اتحادیه اروپا می‌خواهم به ویژه با درخواست تحریم علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، انسجام داشته باشند.

آنچه در حال حاضر در فلسطین اتفاق می‌افتد، قتل عام است؛ چرا که تا کنون بیش از ۳۵ هزار غیرنظامی در نوار غزه کشته شده اند.

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد
  • از هوش رفتن بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها