Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ملي‌پوش تيراندازي با کمان ايران مي‌گويد استارت خوبي نداشته و خودش را مقصر ناکامي کامپوند در بازي‌هاي آسيايي مي‌داند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، تيم ملي تيراندازي با کمان کشورمان در بازي‌هاي آسيايي 2014 در بخش انفرادي و تيمي به مدال طلا و برنز دست پيدا کرد اما در اين دوره فقط توانست يک برنز در بخش ميکس کامپوند کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا شعباني‌بهار رئيس فدراسيون تيراندازي با کمان با توجه به رکوددار بودن اسماعيل عبادي انتظار داشت تيم کامپوند مردان نتيجه بهتري در اين دوره کسب کند اما نخستين نشانه‌گيري عبادي باعث شد تا در ادامه ملي‌پوشان نتيجه لازم را نگيرند.
اسماعيل عبادي در اين خصوص گفت‌وگويي را با فارس انجام داده که در زير مي‌خوانيد:
فارس: بازي‌هاي آسيايي چطور بود؟ رئيس فدراسيون در مصاحبه خود اعلام کرد تيم کامپوند مردان ضعيف عمل کرده است...
ما خودمان هم راضي نبوديم. با وجود آمادگي خوب فکر نمي‌کرديم اين نتيجه کسب شود چرا که در مسابقات بالاتر و سنگين‌تر نتيجه بهتري گرفته بوديم. انتظار بيشتري از ما وجود داشت خودمان هم انتظار بيشتري داشتيم اما متاسفانه آن طور که مي‌خواستيم نشد.
فارس: شما رکوردار بازي‌هاي آسيايي هم هستيد...
بله در دور مقدماتي رکوردهاي ورزشکاران را حساب مي‌کنند که در اين دوره نيز با رکوردي که من داشتم نامم ثابت ماند.
فارس: با اين حساب چطور نتوانستيد تير اول را خوب بزنيد؟
در مسابقات تيمي، ورزشکاري که تير اول را مي‌زند اهميت زيادي دارد. وقتي تير نفر اول جاي خوبي نمي‌خورد فشار رواني به ساير ورزشکاران وارد مي‌کند. من استارت خوبي نداشتم و همين باعث شد تا عملکرد تيم خوب نباشد.
فارس: پس مي‌گوييد شما مقصر ناکامي تيم کامپوند هستيد؟
من از عملکرد خودم راضي نيستم و مي‌توانستم بهتر از اين باشم. خودم را مقصر مي‌دانم. آنطور که انتظار مي‌رفتخودم را نشان ندادم.
فارس: چه اتفاقاتي باعث شد تا استارت خوبي نداشته باشيد؟ شما گفتيد که در مسابقات زيادي هم شرکت داشته و آمادگي‌تان بالا بود.
خودم هم هنوز باور نمي‌کنم چنين نتيجه‌اي کسب شده است. ما با مسابقات مختلف و اردوهاي متعدد به بازي‌هاي آسيايي رفتيم. نمي‌گويم 100 درصد مدال مي‌گرفتيم اما مي‌توانستيم نتيجه‌اي بهتر از اين که به دست آمد کسب کنيم.

فارس: ما دوره قبل در بخش تيمي مردان برنز گرفتيم اما در اين دوره تنها مدال ما در ميکس کامپوند کسب شد همين موضوع انتقادات زيادي را به فدراسيون وارد کرد.
من دوره قبل در انفرادي طلا گرفتم که اين دوره اصلا مسابقات انفرادي برگزار نشد. قطعا عملکرد من در نتيجه تيمي تاثير داشته است و نتيجه رضايت‌بخش هم نبود.
فارس: مسابقه‌اي پيش رو داريد؟
فدراسيون فعلا درگير مسابقات المپيک جوانان است. اردوها را تعطيل کرده‌اند و تا 3 ماه برنامه‌اي نداريم. استراحت کنم ببينم چه مي‌شود. البته مسابقات داخلي و ليگ هم داريم.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...

همشهری آنلاین- حوادث: نیما می‌گوید یک زمانی برای خودش اسم و رسمی داشته. قهرمان کشتی بوده و در مسابقات کانادا و روسیه مدال گرفته. اما شکست عشقی باعث شد که زندگی دگرگون شود. او را به جرم سرقت خودرو و لوازم داخل دستگیر کرده‌اند.
چند سال داری؟
۳۴ ساله ام؛ حتما بنویسید تحصیلکرده‌ام.
چقدر درس خواندی؟
فوق دیپلم تربیت بدنی دارم. من برای خودم برو بیایی داشتم و قهرمان کشتی بودم. اسمم را سرچ کنید، عکس هایم را می بینید. اما حالا اینجا هستم، دستبند به دستانم و ناتوانم. می دانم اشتباه کرده ام اما خب دیگر نمی توانم به عقب برگردم. زمان به سرعت می گذرد و من باید چشمم به آینده باشد تا این اشتباهم را جبران کنم. من در مسابقات کانادا مقام آورده‌ام. در مسابقات روسیه هم دوم شدم. اما شدم سارق لوازم خودرو. در ماشین ها را باز می کردم و لوازم داخلش را به سرقت می بردم. گاهی هم ماشین را می بردم و تحویل مالخر می دادم.
چه شد که قهرمان کشتی تبدیل شد به سارق؟
یک دختر زندگی مرا تباه کرد. من به خاطر او حتی مرگ را هم تجربه کردم. خیلی عاشقش بودم و قرار بود با هم ازدواج کنیم اما او مرا ترک کرد. نمی خواهم در مورد او حرف بزنم فقط همین را بدانید که بدجور شکست خوردم و باختم. درواقع خودم را بازنده می دیدیم. تصمیم گرفتم خودکشی کنم، حتی قرص خوردم و فکر کردم همه چیز تمام شد. ۴۰ روز در کما بود اما انگار قسمت نبود بمیرم. برگشتم به زندگی و وقتی دیدم زنده ام تصمیم گرفتم مواد مصرف کنم. فکر می کردم دارم از روزگار انتقام می گیرم اما حالا می بینم از خودم بیشتر انتقام گرفته ام. کم کم که معتاد شدم دیگر از خودم فاصله گرفتم. کشتی را کنار گذاشتم و شدم یک معتاد. دوستان ورزشکارم از من فاصله گرفتند و به جای آنها خلافکار و معتاد دورم جمع شدند. همین شد که فریبشان را خوردم و تصمیم به سرقت ماشین گرفتم. البته من بیشتر نقش راننده را داشتم. با همدست سارقم می رفتیم در خیابان ها پرسه می زدیم. همدستم پیاده می شد و ماشین ها را خالی می کرد. من هم نظاره گر بودم اما بعد از فروش لوازم مسروقه، سهمم را می گرفتم.

کد خبر 848854 برچسب‌ها سارق - سرقت حوادث ایران کشتی

دیگر خبرها

  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی