Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان جوان ایتالیا امیدوار است این تیم در دیدار بعدی مقابل پرتغال نمایش فوق العاده ای داشته باشد. 

طرفداری - ایتالیا در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا در خانه مقابل لهستان با نتیجه 1-1 متوقف شد. در این دیدار دوناروما در مقابل یکی از توپ های زیلینسکی واکنش فوق العاده ای به نمایش گذاشت اما روی گل نتوانست کاری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سری آ نیز در پیراهن میلان از زیلینسکی دو گل دریافت کرده بود. وی پس از بازی در گفتگو با رای اسپورت گفت:

بعد از بازی به زیلینسکی گفتم نمی تواند به گلزنی هایش مقابل من ادامه دهد. باید در زمینه پاس دادن پیشرفت کنیم و دچار اشتباهات زیاد نشویم. خیلی راحت توپ را به حریف می دادیم. در تمرینات روی آن کار می کنیم و حالا تلاشمان این است یک عملکرد فوق العاده مقابل پرتغال داشته باشیم. 

در تغییر نتیجه بازی در نیمه دوم خوب عمل کردیم و این آسان نبود. بارها تحت فشار دچار مشکلاتی شدیم اما باید متحد بمانیم و در ارسال پاس ها دقت کنیم. به کمی صبر نیاز است اما ما روی روال درستی هستیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب آسیا شامگاه سه شنبه بین تیم تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی العین برگزار شده بود با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم اماراتی به پایان رسید و به این ترتیب در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، تیم العین با موفق شد با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6087100

دیگر خبرها

  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی