Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@00:20:05 GMT

آب کردن شکم با سه اصل مهم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۲۰۱۰

آب کردن شکم با سه اصل مهم

خبرگزاري آريا -

بهترين راه براي کوچک کردن شکم ورزش هوازي است
براي آب کردن شکم رعايت برخي اصول ضروريست که در اين مطلب به چند اصل مهم در اين باره اشاره مي شود
آيا ورزش شکم وجود دارد؟ متاسفانه تمام دراز و نشست هاي دنيا هم نمي توانند ميان تنه شما را لاغر کنند. اين ورزش ها تنها عضله اي که زير لايه چربي قرار دارد را قوي مي کنند، اما تا زماني که اين لايه چربي را آب نکنيد عضلات شکل گرفته در زير آن پنهان مي مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمي توانيد چربي را تنها در نقاط خاصي از بدن کاهش دهيد، مجبوريد چربي را در کل بدنتان کم کنيد. بهترين راه براي انجام اين کار ورزش هوازي است.
اگر برنامه ورزشي که دنبال مي کنيد اين کار را انجام نمي دهد، پس زمان آن رسيده که تغيير ايجاد کنيد.
مطمئن شويد ورزش هوازي انتخاب کنيد که شدت بالايي داشته باشد و حسابي کالري بسوزاند، مانند دويدن، شنا کردن، طناب زدن، پياده روي با سرعت بالا، و يا يک کلاس ورزش هوازي. اين نوع ورزش ها کمک مي کنند حسابي کالري بسوزانيد و چربي کلي بدن را کاهش دهيد. همچنين سعي کنيد در بين تمرينات خود فواصلي را ايجاد کنيد که سرعت را افزايش دهيد، ثابت شده است که اين کار به آب کردن چربي ناحيه مياني کمک مي کند.
مي توانيد با استفاده از برنامه غذايي خود از نرم شدن بيش از حد ناحيه شکم جلوگيري کنيد. غذاهاي حاوي چربي ترانس از جمله کوکي هاي بسته بندي شده، کراکر، مارگارين را استفاده نکنيد.
کوچک کردن شکم
اگر در ليست مواد تشکيل دهنده يک محصول به نام روغن جامد را ديديد کنارش بگذاريد و استفاده اش نکنيد. غذاهايي که حاوي اسيد چرب اشباع شده هستند نيز همين وضعيت را دارند، به جز مواردي مانند آجيل ها، دانه ها و روغن زيتون. غذاهايي که با چربي شکمي مبارزه مي کنند شامل بلوبري ها، آناناس، پروتئين هايي نظير لبنيات کم چرب، و غذاهاي داراي فيبر بالا از جمله گلابي و سبزيجات سبز برگ.
استرس مي تواند دليل ديگر چربي شکم باشد. استرس توليد هورمون کورتيزول، هورموني که باعث افزايش اشتها و چربي شکم است را بالا مي برد. مي توانيد با استفاده از يوگا، مديتيشن، نوشيدن چاي و دم نوش هاي آرامش بخش از ميزان استرس خود در زندگي بکاهيد و علاوه بر احساس آرامش به تخت شدن شکم نيز کمک کنيد.
منبع : kermany.com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در خرید مک‌بوک عجله نکنید؛ تراشه M ۴ اپل در راه است!

اپل در حال آماده شدن برای بروزرسانی کل مجموعه مک‌های خود با پردازنده‌های M ۴ است که بر هوش مصنوعی تاکید دارند؛ سری اول از مک‌های جدید مجهز به M ۴ ظاهراً اواخر امسال و بقیه در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد.

به گزارش خبرآنلاین، اگرچه زمان زیادی از راه‌اندازی اولین مک‌بک اپل با تراشه M ۳ نمی‌گذرد، اما این شرکت در حال "نزدیک شدن به تولید" تراشه M ۴ خود است. طبق گزارش‌ها، تمرکز اپل بر روی قابلیت‌های پردازش هوش مصنوعی M ۴ خواهد بود که پاسخی به هجوم «رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی» رقبا به بازار و کاهش فروش مک است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تراشه M ۴ حداقل در سه سطح مختلف عرضه خواهد شد؛ از جمله تراشه M ۴ سطح ابتدایی با کد Donan، تراشه متوسط براوا و تراشه Hidra با بالاترین عملکرد؛ طبق گزارش‌ها، اپل Donan را به MacBook Pro سطح پایه، MacBook Airs خود و Mac Mini پایین‌رده اضافه خواهد کرد. در همین حال، بلومبرگ می‌گوید که اپل براوا میان‌رده را برای مک‌بوک پرو‌های با مشخصات بالاتر، مک مینی‌ها و مک استودیو در نظر گرفته‌است، در حالی که تراشه Hidra را به مک پرو اضافه می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۷ حرکت ورزشی مفید برای آب کردن شکم زنان
  • این ۵ عادت سلامت پوست را به خطر می‌اندازند
  • برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید
  • بهترین راهکار برای کاهش وزن
  • در خرید مک‌بوک عجله نکنید؛ تراشه M ۴ اپل در راه است!
  • چگونه از ابتلا به فشار خون پیشگیری کنیم؟
  • کله پاچه برای چه کسانی مضر است؟
  • تاثیر مصرف بیش از حد داروها بر کبد
  • مصرف کره بادام زمینی چه تاثیری بر فشار خون دارد؟
  • نوشیدن چای کامبوچا می تواند به کاهش چربی کمک کند