Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با بیان برخی از برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای ارتباط با دانشگاه‌های جهان، اجرای طرح‌های دانش‌بنیان را اولویت دانشگاه متبوعش دانست.

مهدی فتح‌الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در شهر قدس اظهار کرد: «باور ما این است که مشکلات را می‌توان با ابزارهای پژوهشی و روش‌های تحقیقاتی حل کرد و مأموریت مهم معاونت پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس این است که به ارتقای زیرساخت‌های پژوهشی برای تبدیل به زیرساخت‌های مرجع بپردازد؛ به‌همین دلیل تلاش می‌شود پروژه‌های تحقیقاتی مقاطع تحصیلات تکمیلی باعث حل مشکلات و مسائل مختلف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس به تشریح فعالیت‌های پژوهشی و بین‌المللی این واحد دانشگاهی پرداخت و گفت: «دفتر بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس فعال شده است؛ زیرا برنامه‌ها و اولویت‌ها را باید با همکاری و به‌صورت شبکه‌ای پیش برد. تلاش می‌شود با برخی از کشورهای همسایه تبادل دانشجو شود.»

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با کشورهای عربی، ترکیه و افغانستان مذاکراتی صورت‌گرفته تا واحد شهر قدس میزبان آموزش‌های تخصصی ادبیات فارسی در کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: «در دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان خارجی طرحی داریم تا آنانی که تمایل دارند در ایران تحصیل کنند در دوره‌ای حداقل‌های زبان فارسی را کنار آموزش تخصصی فرا بگیرند. با طیف زیادی از دانشگاه‌ها در سطح بین‌المللی ارتباطاتی فعال شده و توافقنامه‌هایی برای همکاری‌ متداول مانند تبادل استاد و دانشجو و فعالیت‌های مشترک تحقیقاتی صورت گرفته است.»

فتح‌الله گسترش فعالیت‌های مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت تخصصی و کاربردی، توسعه پژوهش‌های کاربردی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی، توسعه فعالیت‌های مدرسه اشتغال و ارتباط کارجویان با بازار کار و اجرایی‌کردن طرح‌های صنعتی و دانش‌بنیان را اولویت برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس دانست.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس اواخر تیر سال 1380 با رشته‌های حسابداری و مدیریت و جذب حدود 600 دانشجو راه‌اندازی شد. این واحد دانشگاهی اکنون با درجه جامع، دارای 167 نفر عضو هیأت علمی تمام‌وقت و 230 کارمند، بیش از یک هزار استاد مدعو و 20 هزار و 360 دانشجو است.

واحد شهر قدس پس از اجرای طرح ناحیه‌بندی در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در کنار دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با 2 هزار و 300 دانشجو و دانشگاه آزاد اسلامی صفادشت با 3 هزار و 100 دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/4065/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و شرکت توسعه آزاد پاسارگاد در راستای تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن پروژه ساخت مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز رشد و سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با حضور رئیس و معاونان این واحد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت توسعه آزاد پاسارگاد (شتاپ) و مدیران شرکت‌های فناور در حوزه صنعت ساختمان به امضا رسید.

فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه با معرفی ظرفیت‌های مرکز رشد این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز رشد با مجوز ۷۰ درصدی در صنعت ساختمان و فناوری نوین و مصالح ساختمانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و گروه‌های متخصص متقاضی استقرار در مرکز رشد، در پرورش و رشد کسب‌وکار‌ها در زمینه تولید و تجهیز ساختار صنعت ساختمان با الگوی جامع و با بهره‌گیری از تحقیقات روزآمد با وجود فضا‌های کارگاهی به‌منظور راه‌اندازی خط تولید از مزیت‌های این مجموعه و افزایش فعالیت‌های ساختمانی تأثیر بسزایی داشته است.
به گزارش آنا، در پایان از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مزرعه آموزشی کولیک بازدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • جهان‌بین: جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • گسترش فعالیت‌های درآمدزای دانشگاه آزاد یزد در راستای تحقق شعار سال
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران