Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@15:04:06 GMT

خودکشی لیلای 16 ساله در ویلای مجردی متین 37 ساله!

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۲۳۰۸

حوادث رکنا: متین پس از آنکه لیلا را طعمه نیت شوم خود قرار داد با درخواست زشت خود باعث شد تا این دختر دست به خودکشی بزند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، متین ۳۷ساله پس از انتقال با بازپرسی دادسرا رو به قاضی کرد و گفت: پس از ازدواج بیکار بودم و نمی توانستم هزینه های زندگی ام را تأمین کنم. به همین خاطر همواره با همسرم اختلاف داشتم و مدام با یکدیگر درگیر بودیم این گونه بود که تصمیم گرفتم با اغفال و فریب دختران جوان از آنان اخاذی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به همین منظور خودروی پژو۲۰۶ یکی از دوستانم را به امانت می گرفتم و با پوشیدن کت و شلوار شیک با ظاهری آراسته دختران جوان را به دام می انداختم و پس برقراری روابط جنسی و تهیه فیلم از آن ها، از آن ها اخاذی می کردم و به آن ها می گفتم در صورت شکایت فیلم هایشان را پخش خواهم کرد.

متین ادامه داد: در قبال پنهان نگهداشتن راز آن ها از این دختران «حق السکوت» می گرفتم. زندگی ام را با گرفتن همین حق السکوت ها سپری می کردم و دختران جوان هم از ترس آبروریزی و یا ترس خانواده مجبور بودند مبالغ درخواستی را به من بپردازند و یا کارهایی را که از آن ها می خواستم انجام بدهند.

این مرد ادامه داد: دراین میان با دختر 16 ساله ای نیز دوست شدم که نام او لیلا بود، او همسن دختر خود من بود اما به او نیز رحم نکردم و پس از کشاندن او به ویلای لواسان و برقراری رابطه با او از آن فیلم تهیه کردم و مدتی بعد وی را تهدید کردم که در صورت عدم پرداخت مبلغ مورد نیاز من آن فیلم را پخش می کنم، او که خانواده آبروداری داشت نتوانست این وضعیت را تحمل کند و دست به خودکشی زد.

بنابراین گزارش بازپرس دستور انتقال متهم به بازداشتگاه را صادر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

یک زن اعضای شورای‌ شهر بابل را به بازی شیطانی کشاند! + صوت امام جمعه

سیاستمدار خائن زنش را طلاق داد! + جزییات

بلای وحشتناک بر سر خانم بازیگر در حمام هتل!

خودنمایی یک شرور جلوی دوربین اینستاگرام + فیلم وحشتناک (14+)

دستگیری مسافر زن پرواز دوبی به خاطر مستی در فرودگاه +عکس

تجاوز گروهی به یک دختر بعد از تماشای فیلم غیر اخلاقی

حمله اراذل و اوباش مست به پایگاه اورژانس در اتوبان قزوین + عکس

تجاوز پسر 15 ساله به 30 دختر بچه/اعتراف وحشتناکی که یک شهر را به هم ریخت

روزی که خبر آوردند مادرم دوباره عروس شده  پدرم چشم هایش قرمز شد

اقدام کثیف مرد شیطان صفت با دختر 12 ساله در بندر عباس

رسوایی سوپراستارسینما که 2 شب دختر 22 ساله را به خانه اش برده بود+عکس

اقدام شنیع یک روحانی با بازیگر مشهور زن در یک مراسم!+ عکس

تجاوز همزمان 6 پسر به نامزد دوستشان / جسد این دختر را سگ های گرسنه خوردند! + عکس

تجاوز وحشیانه مرد 41 ساله به دختر 7 ساله زیر دوش حمام !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث احترام دختران عاشق دوست من عکس زندگی دختر فیلم ازدواج پدر من تماس طعمه همسرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده

به گزارش "ورزش سه"، امروز از سی بازیکن حاضر در اردو چند بازیکن دیگر خط خوردند تا تعداد نفرات به هجده نفر برسد که در بین آنها چهار بازیکن تازه وارد همچنان خود را در اردو حفظ کرده‌اند.

امیرحسین ساداتی، امیرحسین صداقت، متین احمدی و مهدی رضایی چهار بازیکنی هستند که موریسیو موتا پائز همچنان روی آنها برای ادامه اردوی تیم ملی حساب باز کرده است، و به نوعی می‌توان گفت حضور این چهار بازیکن در بین هجده نفر کمی غیر منتظره به نظر می‌رسد.

از این چهار بازیکن مهدی رضایی و امیرحسین صداقت در پست قطر پاسور فصل درخشانی در لیگ داشتند و امتیازآوران دور مقدماتی بودند و امیرحسین ساداتی و متین احمدی هم ستاره‌های باشگاه‌های خود در فصل گذشته بودند.

حالا باید منتظر ماند و دید تا این چهار بازیکن تا کجا پیش خواهند رفت، آیا خواهند توانست در لیست تیم ملی در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال قرار بگیرند یا نه.

دیگر خبرها

  • نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده