Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: بابک بخاطر زن صیغه ای کیوان را که از دوستان صمیمی او بود به قتل رساند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، بابک ۴۰ساله پس از انتقال به اتاق بازپرس ویژه قتل Murder گفت: من و کیوان دوستان صمیمی بودیم و بارها با یکدیگر به خارج از کشور مسافرت کردیم خیلی از مسائل شخصی و خانوادگی خود را برای یکدیگر بازگو می کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: او از این که من زن دیگری را صیغه خود کرده بودم خبر داشت، همه چیز خوب بود تا اینکه متوجه شدم او با همسر صیغه ای من در ارتباط است و حتی چندین بار به دور از چشم من به خانه زن صیغه ایم رفته بود، این ماجرا باعث شد تصمیم قتل هر دوی آن ها را بگیرم.

متهم بیان کرد: یک شب به سراغ همسر صیغه ایم رفتم و پس از قتل او با دوستم قرار گذاشتم او را به بهانه ای به رستوران کشاندم وقتی ساعت ۸ شب به محل قرار آمد و مرا دید با تعجب پرسید چرا رنگ و رویت پریده؟ و من در حالی که استرس زیادی داشتم گفتم چیزی نیست!! چند دقیقه ای با هم قدم زدیم او درشت اندام بود و من نمی توانستم مستقیم با او درگیر شوم به همین خاطر با تکه آهنی و از پشت سر ضربه محکمی به سرش زدم.

وی ادامه داد: وقتی روی زمین افتاد با وارد آوردن ضربات دیگر او را کشتم و بعد برای صحنه سازی های بعدی، چادر رنگی زنانه را دور جسد پیچیدم و آن را داخل دیگ بزرگ رستوران قرار دادم و پس از آن نیز دیگ را با خودروی مقتول به جاده خاکی روستا بردم و جسد را در آن جا رها کردم. از این که شناسایی شوم خیلی می ترسیدم به همین خاطر خودروی مقتول را در همان محل رها کردم و روز بعد پس از آن که جسد پیدا شد نزد خانواده اش رفتم.

بابک گفت: آن روز دسته گل بزرگی هم خریدم و برای این که ذهن آن ها را منحرف کنم گفتم کیوان با زن های دیگر ارتباط داشت من بارها او را نصیحت کردم که دست از این کارها بردارد ولی او گوش نمی کرد فکر می کنم کیوان را به خاطر مسائل ناموسی کشته اند، چادر زنانه ای هم که دور جسد بود بیانگر همین موضوع است.

متهم به قتل در ادامه گفت: چند روز بعد ماموران پلیس Police آگاهی مرا به جرم Crime قتل در محل کارم بازداشت کردند.

بنابراین گزارش بازپرس دستور انتقال متهم به زندان Prison را صادر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام شنیع زن جوان با 5 عضو شورای شهر بابل! / امام جمعه چه گفت ؟! + سند

آخرین خبر از اولین اعدامی مفسد اقتصادی معروف!

زیباترین دختر شهر عروس پنهان بود !

حمله عرب ها به لنج ایرانی در خلیج فارس / ملوان بوشهری کشته شد + عکس

اقدام شوم تازه داماد با دستور برادرعروس! + عکس و گفتگو

همخوابی زن تهرانی با داماد قبل ازدواج اوبا دخترش

خودکشی لیلای 16 ساله در ویلای مجردی متین 37 ساله!

تجاوز به یک دختر  توسط 5 پسر که فیلم غیر اخلاقی دیدند!

راز جسد تکه تکه شده دخترانه در کیسه زباله+عکس

زن خائن دوستانش را به اتاق خلوت شوهرش فرستاد! / طلاق می خواهم

100سال زندان برای شکنجه گران مرد طلافروش سنندجی + عکس

اقدام شنیع پسرجوان با دختری خاص در خانه مجردی!

طلاق یک زن که نام شوهرش را در موبایل خون آشام سیو کرده بود!

وحشتناکترین رجزخوانی یک شرور در اینستاگرام + فیلم 16+

دختر جوان فقط خانه های مجردی تهرانی ها را می شناخت!

بلای وحشتناک بر سر خانم بازیگر در حمام هتل!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents قتل Murder مسافرت پلیس Police جرم Crime زندان Prison اخبار حوادث خانواده قتل شناسایی مقتول شوم عکس دختر زندگی فیلم ازدواج پدر تماس طعمه زن قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند

مدیرکل اداره هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی برای تقویت سامانه بارشی از فردا دوشنبه تا سه شنبه جاری در استان خبر داد و گفت: شهروندان و گردشگران طی این مدت از توقف، استقرار و برپایی چادر مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و مناطق مرتفع خودداری کنند.

محمد دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تقویت سامانه بارشی از فردا دوشنبه تا سه شنبه جاری در استان گیلان به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها است.

وی افزود: طی این مدت بارندگی (بعضی نقاط رگباری و شدید موقتی خیلی شدید)، وزش باد (گاهی شدید، موقتی خیلی شدید)، مه‌آلودگی، رعد و برق و نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل اداره هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای تقویت سامانه بارشی در استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: آب‌گرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها، لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید افقی، اختلال در حمل و نقل جاده‌ای، لغزش و رانش، ریزش سنگ، خسارت به صنعت کشاورزی و سازه‌ها و برخورد صاعقه از اثرات فعالیت این سامانه پیش‌بینی شده است.

دادرس تصریح کرد: شهروندان و گردشگران طی این مدت از توقف، استقرار و برپایی چادر مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و مناطق مرتفع خودداری کنند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از وقوع حوادث و صدمات ناگواری انسانی، شهروندان و مسافران طی این مدت از کوهنوردی در مناطق کوهستانی و عشایر در جابجایی و کوچ اجتناب کنند.

مدیرکل اداره هواشناسی گیلان افزود: طی این مدت مدیریت ورودی و خروجی آب خزانه‌های برنج و کرت های شالیزاری و تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف کشاورزی به ویژه مرغداری‌ها، گلخانه داران، باغداران و مزرعه داران، احتیاط در ترددهای جاده‌ای به سبب لغزندگی و کاهش دید، محکم کردن سازه‌های موقت، تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها و هنگام وقوع رعد و برق پناه گرفتن در مکان‌های امن و سرپوشیده ضروری است.

کد خبر 746707

دیگر خبرها

  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • قتل هولناک آقای مدیرعامل با ۳۷ ضربه چاقو
  • استایل بهاره خود را با کفش‌ زنانه مناسب تکمیل کنید
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • چادر سنتی مغولی به سبک روز بازسازی شد! (+تصاویر)
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • بساط خیر و برکت زنانه