Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:26:58 GMT

370آبگرمکن خورشیدی رایگان در روستاهای لرستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۲۶۹۴

370آبگرمکن خورشیدی رایگان در روستاهای لرستان توزیع شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: 370 دستگاه آبگرمکن خورشیدی رایگان به منظور جلوگیری از قطع درختان و استحمام روستائیان و جنگل نشینان در استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا شیرزاد نجفی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توزیع رایگان آبگرمکن های خورشیدی در راستای حفظ ذخایر ژنتیکی، کاهش فشار بر جنگل ها، جلوگیری از قطع درختان، سوق دادن روستائیان و جنگل نشینان به استفاده از انرژی های پاک و زمینه سازی برای بهره گیری از سوخت فسیلی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تغییر الگوی مصرف سوخت و حفاظت از جنگل ها از برنامه های این اداره کل می باشد، گفت: آبگرمکن های رایگان در اختیار خانواده های پنج روستا درحوزه پایلوت طرح منارید درب آستانه شهرستان های دورود، خرم آباد، الیگودرز ، سلسله ، دلفان، چگنی و پلدختر قرار گرفت.
وی بیان کرد: 12میلیارد ریال اعتبار برای خرید370آبگرمکن خورشیدی هزینه شده است.
3210/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آبگرمكن خورشيدي منابع طبيعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳

رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور از توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین‌ امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، احمد واحدیان ابوترابی در این باره گفت: در نخستین‌ ماه سال ۱۴۰۳، ۱۲۰ میلیون و ۷۸ هزار و ۷۶۷ لیتر سوخت هوایی به ۱۷ هزار و ۲۵۱ پرواز در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور توزیع شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹.۴ درصد افزایش داشته است.

وی سفرهای نوروزی و بالا رفتن حجم مسافرت‌های هوایی در کشور را از جمله دلایل اصلی افزایش مصرف سوخت دانست و افزود: حجم مصرف سوخت هوایی در فروردین‌ امسال نسبت به اسفند سال ۱۴۰۲، ۸.۹ درصد رشد داشته است.

رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور تأکید کرد: در این ماه عملیات سوخت‌رسانی به‌صورت روزانه به ۵۸۰ فروند هواپیما در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور انجام شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان سمنان
  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستاهای سمنان
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان