Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارگاه نقاشی با موضوع محرم و عزای سیدالشهداء با حضور نقاشان درجه یک شهر کاشان برپا شد که فیلم آن را مشاهده می‌کنید.

منبع: محمدمهدی اصفهانیان - کاشان

 

 

بیشتر بخوانید: برپایی نمایشگاه تذهیب و نقاشی در ابهر + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید    انتهای پیام/   فیلمی از برپایی کارگاه نقاشی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم   .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر هنری از  ۷۲ هنرمند استان خوزستان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

حمید صادق جولا افزود: درخت کُنار (سدر) در خوزستان به عنوان عنصری تاریخی یکی از مولفه‌های احیا و تقویت هویت فرهنگی در این استان است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف حمایت از ارزش‌های محیط زیستی و زیبایی‌شناسی درخت کُنار در استان خوزستان و با همکاری  انجمن هنر‌های تجسمی، شهرداری و  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری دزفول برپا شده است.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول اظهار کرد:در پایان نمایشگاه به هنرمندان، گواهی معتبر و به بازدید کنندگان یک اصله نهال کُنار اهدا می‌شود.  

دومین نمایشگاه گروهی نقاشی  کُنار، درخت زندگی   تا سوم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در محل مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول آماده بازدید علاقمندان است.

 

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!
  • زنگ نقاشی در دل مزارع گندم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار + عکس
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار
  • نقاشی زیبا از هادی چوپان در یک باشگاه ورزشی
  • برپایی کارگاه تجسمی وعده صادق در قم