Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروی مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت : از امروز بعد از ظهر تا روز سه شنبه وزش باد در استان تشدید می شود چرا که با نزدیک شدن به فصل پاییز و هوا خشکی که به دلیل نداشتن بارش طی چند ماه آخر در استان وجود دارد گردو غبار محلی در استان مشاهده می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : این گردو خاک در نیمه شمالی استان مانند اورامانات تازه آباد پاوه روانسر جوانرود سرپل ذهاب سنقر کنگاور است اما در برخی شهرستان های دیگر هم مشاهده می شود .

خسروی افزود : این امواج ضعیف و کم دامنه جو استان را تحت تاثیر قرار می دهد و بصورت چند دقیقه در محلی خاص اتفاق میفتد و دید را برای چند لحظه در مکان کاهش می دهد.

وی افزود : پیش بینی می شود در فصل پاییز بارندگی ها به موقع شروع شود و بارش های موثری یعنی بارش هایی که بذر ها رویش پیدا کنند و حدود 20 میلی متر باشد در اوایل آبان در استان مشاهده کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

بارش ها پاییزی از آبان شروع می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با هشدار وقوع گرد و‌خاک در استان از افراد آسیب پذیر و بیماران قلبی خواست از حضور در فضای باز خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم