Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مسابقات ليگ ملت هاي اروپا، جمعه شب نيز در قاره سبز پيگيري شد و در مهمترين مسابقه ديدار تيم هاي ايتاليا و لهستان با تساوي 1-1 پايان يافت.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، مسابقات ليگ ملت هاي اروپا، جمعه شب نيز در قاره سبز پيگيري شد و در مهمترين مسابقه ديدار تيم هاي ايتاليا و لهستان با تساوي 1-1 پايان يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لهستان بازي را بهتر آغاز کرد و در همان پنجمين دقيقه روي تعلل خط دفاعي ايتاليا، پاس عمقي لواندوفسکي به زيلينسکي رسيد، اما دوناروما واکنش خوبي روي اين صحنه داشت تا دروازه ايتاليا بسته بماند. در هجدهمين دقيقه، ضربه آزاد برناردسکي از بالاي دروازه فابيانسکي به بيرون رفت. در بيست و پنجمين دقيقه اين باز هم دوناروما بود که مانع باز شدن دروازه ايتاليا شد، ضربه سر بدنارک به کريچووياک رسيد، اما ضربه او با واکنش دوناروما راهي کرنر شد. نخستين موقعيت جدي ايتاليا در سي و ششمين دقيقه رقم خورد که ضربه فني فدريکو برناردسکي به شکل خطرناکي از کنار دروازه فابيانسکي به بيرون رفت.  در سي و نهمين دقيقه زيلنسکي که در ناپولي توپ مي زند روي ارسال لواندوفسکي از سمت چپ با ضربه والي دروازه دوناروما را باز کرد. نيمه نخست علي رغم تلاش دو تيم با برتري 1-0 لهستان به پايان رسيد.
در پنجاه و يکمين دقيقه بازهم شوت از راه دور برناردسکي با فاصله بسيار کم از کنار دروازه لهستان به بيرون رفت تا قفل دروازه اين تيم همچنان بسته باقي بماند. در هفتادمين دقيقه ضربه بوناونتورا با فاصله بسيار زيادي از بالاي دروازه به بيرون رفت. در هفتاد و سومين دقيقه، ضربه فدريکو کيه زا در مسير به مدافع لهستان برخورد رد و علي رغم تغيير مسير در اختيار فابيانسکي قرار گرفت. در هفتاد و هفتمين دقيقه، بلاژيکوفسکي روي کيه زا مرتکب خطاي پنالتي شد. جورجيني پشت اين ضربه پنالتي قرار گرفت و با تسلط توپ را به گل تبديل کرد تا حساب کار به تساوي کشيده شود. در هشتاد و چهارمين دقيقه، روبرت لواندوفسکي از راه دور براي باز کردن دروازه ايتاليا تلاش کرد که ضربه آرام او را دوناروما مهار کرد. در نهايت تلاش دو تيم نتيجه اي در برنداشت و بازي با تساوي 1-1 به پايان رسيد.

در ليگ B و از گروه دوم، ترکيه در خانه خود مقابل روسيه 2-1 شکست خورد. چريشف و زيوبا براي روسيه گلزني کردند و سردار عزيز تک گل ميزبان را زد. چريشف - 13 (روسيه): ارسال از سمت راست بعد از برخورد به سر بازيکنان دو تيم در باکس پنالتي و در موقعيتي مناسب به چريشف رسيد. اين بازيکن هم با ضربه پاي چپ ديدني خود توپ را به کنج دروازه ترک ها رساند. عزيز - 41 (ترکيه): ارسال از سمت راست با دفع توپ روس ها همراه شد. سردار عزيز کمي عقب تر از نقطه پنالتي به توپ رسيد و با يک شوت محکم گل تساوي را براي ميزبان به ثمر رساند.

در ديداري دوستانه دو تيم اسکاتلند و بلژيک در ورزشگاه همپدن پارک گلاسکو به مصاف هم رفتند. تيم سوم جام جهاني با درخشش ستاره هايش ميزبان را درهم کوبيد. شاگردان مارتينز با درخشش برادران هازارد، لوکاکو و باتشوايي، مقتدرانه اسکاتلند را فتح کردند تا نشان بدهند کارشان با کسب رتبه سوم جام جهاني به پايان نرسيده است. اسکاتلند 0-1 بلژيک؛ روملو لوکاکو (28): تعلل بازيکنان اسکاتلند با توپ ربايي دمبله همراه شد. توپ به تورگان هازارد رسيد و او با پاسي دقيق، لوکاکو را در مقابل دروازه تقريبا خالي قرار داد تا گل اول بلژيک به ثمر برسد. اسکاتلند 0-2 بلژيک؛ ادن هازارد (46): در شلوغي محوطه جريمه حريف، از زاويه بسته شوت محکم هازارد به تور دروازه گوردون چسبيد. عکس العمل اين دروازه بان روي اين شوت بسيار ضعيف بود. اسکاتلند 0-3 بلژيک؛ ميچي باتشوايي (52): از اشتباه مدافعان اسکاتلند، ادن هازارد استفاده کرد و با ارسال پاسي دقيق، باتشوايي را در موقعيت تک به تک قرار داد. او با ضربه داخل پايي زيبا، اولين گلش در اين ديدار را به ثمر رساند. اسکاتلند 0-4 بلژيک؛ ميچي باتشوايي (60): گل چهارم بلژيک هم روي اشتباه بازيکنان اسکاتلند در خط دفاعي به ثمر رسيد. توپ پشت محوطه به باتشوايي رسيد و او با شوتي دقيق، گل دوم خود و چهارم تيمش را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ليگ ملت هاي اروپا ايتاليا لهستان بلژيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا

تیم فوتبال دختران ایران با ۴ پیروزی و یک تساوی برابر حریفان خود در تورنمنت کافا، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت 13:30 برگزار شد که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این دیدار پرنیا رحمانی در دقیقه 66 برای ایران گلزنی کرد.معصومه شکوری، ناظر داوری ایران و قرقیزستان را بر عهده داشت.

ملی پوشان ایران با پیروزی برابر ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و تساوی مقابل قزقیزستان عنوان قهرمانی این تورنمنت را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان