Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@19:38:03 GMT

برنامه مهرماهی شهرزاد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۳۴۶۷

برنامه مهرماهی شهرزاد اعلام شد

پردیس تئاتر شهرزاد از اول مهرماه میزبان سه نمایش «مواچیله در هیچ جا»، «تهوع» و «سنگ‌ها برای آنتیگونه» است. ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، از اول مهرماه سه نمایش تازه در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود، نمایش «مواچیله در هیچ جا» به کارگردانی محمد نیما مظاهری که تجربه ای از یک گروه جوان است، از نخستین روز پاییز هرشب ساعت 19 اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معین کرمی، کاوه دوستی، شایسته سجادی، محمد نیما مظاهری، نوید نصرتی، مرصاد فیضی، مهسا اصغری، فوژان فروتن بازیگرانی هستند که در این نمایش در مقام بازیگر حضور دارند.

«تهوع»عنوان نمایش دیگری است که از ابتدای مهرماه اجراهای خود را آغاز می کند، کارگردانی این نمایش بر عهده مریم برزگر و اقتباسی از رمان معروف ژان پل سارتر با همین نام است و شکیب شجره ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی این نمایش است. پیش خرید بلیت‌های این نمایش به زودی آغاز خواهد شد. «تهوع» هرشب ساعت 20:30در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

نمایش «سنگ‌ها برای آنتیگونه» به کارگردانی علی پازوکی، عنوان نمایش دیگری است که دراوایل ماه مهر هرشب ساعت 21:45 روی صحنه می‌رود. مهدی بجستانی، سمانه اسماعیلی و میثاق زارع بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر تماشاخانه شهرزاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر تماشاخانه شهرزاد تئاتر تماشاخانه شهرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ جمعی از باستانی کاران نوجوان،در پردیس به مناسبتِ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای،در محوطه مصلای نماز جمعه این شهرستان،توان و هنر خود را به نمایش گذاشتند. در پایان این مراسم، هدایایی هم به این نوجوانان و تعدادی از پیشکسوتان باستانی کار اهدا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم)
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد