Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:09:13 GMT

رکوردی جدید برای ستاره بارسا/ «مسی»، سلطان پاس گل لالیگا

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۳۷۱۶

رکوردی جدید برای ستاره بارسا/ «مسی»، سلطان پاس گل لالیگا

به گزارش خبرگزاری مهر، لیونل مسی باز هم به رکوردی دیگر در لالیگا دست پیدا کرده است. او که بهترین گلزن این لیگ است و توانسته ۳۸۷ گل بزند، اخیرا و بعد از بازی تیم فوتبال بارسلونا مقابل اونسکا تبدیل به سلطان پاس گل لیگ فوتبال اسپانیا هم شد و توانسته پاس گل شماره ۱۵۱ را بدهد.

شماره ۱۰ آبی و اناری‌ها اولین پاس گلش را در فصل ۰۶-۲۰۰۵ داد و در فصول ۱۱-۲۰۱۰، ۱۵-۲۰۱۴ و ۱۸-۲۰۱۷ بیشترین پاس گل را در فصل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیقاتی وب‎سایت بارسلونا اعلام کرده او بالاتر از دنی آلوس با ۱۰۱ پاس گل و ژاوی هرناندس با ۹۱ پاس گل قرار گرفته است. دیگر بازیکنان با بیشترین پاس گل در قرن ۲۱ کریس رونالدو با ۸۷ پاس و خواکین با ۷۴ پاس هستند.

کد خبر 4396302

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا لالیگا لیونل مسی مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد السد قطر کشتی فرنگی بازیهای آسیایی جاکارتا کوراش وینفرد شفر جاکارتا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد آرائوخو در بارسلونا در طول این فصل بارها مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است. بایرن مونیخ در ماه ژانویه علاقه زیادی به جذب او نشان داد و حالا صحبت‌هایی در مورد احتمال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده است.

آرائوخو پس از اخراج در شب شکست سنگین بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که به حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه کاتالان در صورت رسیدن پیشنهاد قابل قبول، آماده فروش او در تابستان است.

اگرچه ترجیح آرائوخو ماندن در بارسلوناست، اما در خبر جدیدی از نشریه اسپورت به‌نظر می‌رسد مدافع اروگوئه‌ای آماده است تا در تابستان بارسا را ترک کند، مشروط بر اینکه باشگاه با خروج او کاملاً موافق باشد.

در هفته گذشته اعلام شد که آرائوخو و بارسا در حال مذاکره بر سر قرارداد جدیدی هستند اما حالا ممکن است تمام مذاکرات تا تابستان و پنجره نقل و انتقالات متوقف شوند و مدافع جوان به ترک بارسا نزدیک‌تر شود.

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!