Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@03:47:34 GMT

هشدار درباره افزایش قدرت ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۴۱۸۳

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از تلویزیون سی ان ان ، مشاور رئیس جمهور اسبق آمریکا درباره افزایش اقتدار رئیس جمهور این کشور هشدار داد.
" جان دین" که در زمان ریاست جمهوری ریچارد نیکسون از سران جمهور اسبق آمریکا مشاور کاخ سفید بود گفت در صورتی که  قاضی " جورج کاوینا" نامزد مورد نظر دونالد ترامپ برای عضویت در دادگاه عالی آمریکا تایید بشود رئیس جمهور آمریکا به قدرتی بی سابقه در برابر دادگاه عالی این کشور دست خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، جان دین با اشاره به نقش خود در جلسه استماع درباره پرونده واترگیت در سنای آمریکا در سال هزار و نهصد و هفتاد و سه، در جلسه مجلس آمریکا برای بررسی صلاحیت و نامزدی جورج کاوینا برای عضویت در دادگاه عالی آمریکا گفت: موضوع به شدت نگران کننده این است که نظارتی بر رئیس جمهور وجود ندارد و وی تلاش می کند روز به روز اقتدار بیشتری کسب کند.
 وی گفت من بر اساس تجربیاتم می توانم درباره تلاش های رئیس جمهور برای افزایش اقتدارش گواهی بدهم.
جان دین گفت: واقعیت این است که ساختار دادگاه عالی آمریکا اکنون به گونه ای است که به شدت طرفدار دونالد ترامپ رئیس جمهور است. این در حالی است که ما با یک رئیس جمهور به شدت خطرناک مواجه هستیم.
 تایید عضویت جورج کاوینا در دادگاه عالی آمریکا باعث خواهد شد که دونالد ترامپ در برابر این دادگاه از قدرت بی سابقه ای برخوردار بشود. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هشدار افزایش قدرت ترامپ نيکسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • (ویدیو) اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین