Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@15:58:37 GMT

گلباران بانوان شیرازی در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۴۲۷۵

گلباران بانوان شیرازی در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان ایران با پیروزی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در سالن شهید نصیری به پایان رسید. ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان ایران با پیروزی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در سالن شهید نصیری به پایان رسید.

تیم پویندگان که در 4 بازی گذشته خود تنها یک پیروزی به دست آورده بود توانست دومین برد را در کارنامه خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پویندگان با سرمربیگری ستاره زارع با نتیجه 7 بر دو مهمان خودش را از پیش رو برداشت. تیم دریژفرخ شهر حریف پویندگان صنعت فجر 7 گل از حریف شیرازی‌اش  دریافت کرد و تنها توانست دو گل به ثمر برساند.

گل‌های این بازی را الهام عسکری، مریم چرخاوی دو گل، یلدا تاجیک و افلاکی سه گل به ثمر رساندند تا در رده 5 جدول یازده تیمی مسابقات قرار بگیرند. پویندگان تا اینجای مسابقات 2 برد، یک مساوی و 2 باخت داشته است. 

این تیم 20 گل زده و 14 گل خورده دارد و با تفاضل گل مثبت شش به دنبال کسب نتایج بهتر برای رسیدن به بالای جدول است.

پویندگان در هفته اول برابر هیات خراسان 5 بر یک پیروز شد، در هفته دوم 2 بر صفر از پالایش نفت شکست خورد، در هفته سوم با بدشانسی در یک بازی برتر 7 بر 6 در خانه مغلوب شهرداری رشت شد. این تیم در هفته چهارم با مس به تساوی دو بر دو رسید.

فرناز فیلی سرپرست این تیم در گفت‌وگو با تسنیم گفت: با توجه به اینکه تیم فرخشهر اولین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند  شاهد بازی پرقدرتی از این تیم بودیم.

وی گفت: تیم ما در این هفته  تمرینات خودش رو با جدیت هرچه تمام انجام داد.در این بازی تیم پویندگان دو بازیکن مصدوم داشت،  لیلا خدابنده لو درازه‌بان تیم و نسیمه غلامی بازیکن تیم دچار مصدومیت شده که به نظر  چندان جدی نیست.

فیلی افزود: این تیم این  هفته  مقابل استقلال ساری قرار می‌گیرد که بازی دشواری خواهد داشت و با توجه به شرایط سالن بازی ساری ما این هفته تمریناتمان را در سالن کوچک و لیز انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ن

R41382/P1361/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!

طرفداری| شمس آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان تهران به پیروزی رسید.

در اولین مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس آذر قزوین از ساعت 18:20 در ورزشگاه  خالی از تماشاگر سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم پیکان تهران رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شمس اذر به پایان رسید. پیکان در دقیقه 89 گل مساوی را زد اما دقیقه 3+90 دومین گل را خورد و بدون امتیاز قزوین را ترک کرد. با این برد شمس آذر 34 امتیازی شد وبا یک پله صعود به رده هفتم جدول لیگ رسید و پیکان 25 امتیازی در رده دوازدهم باقی ماند. پوریا سرآبادانی (10) و حسین گودرزی (2+90) برای شمس آذر و حامد پاکدل (89) برای پیکان گلزنی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران