Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی و معاونانش با آغاز سال زراعی جدید، گرد هم آمدند تا نقاط ضعف و قوت سال زارعی پیش رو را بررسی کنند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مراسم آغاز به کار سال جدید زراعی ۹۸-۹۷ و کشت پائیزه با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی در حوزه‌های زراعت، باغبانی، خاک و آب، بازرگانی و اقتصادی در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین نمایندگان کشاورزی بخش خصوصی، کشاورزی و رؤسای جهاد کشاورزی همه استان‌ها در این گردهمایی حضور یافتند.

نکاتی مانند میزان بارندگی، اصلاح روش‌های کشت و افزایش بهره‌وری آب، تاثیر مکانیزاسیون بر میزان برداشت محصول و نقاط ضعف و قوت در حوزه کشاورزی امروز توسط معاونان حجتی و مدیران ذیربط در این حوزه در این گرهمایی ارائه می‌شود.

با توجه به کاهش حدود ۳۰ درصدی بارندگی در سال زراعی ۹۷-۹۶ که اکنون روز‌های پایانی آن سپری می‌شود، لازم است مسئولان جهاد کشاورزی راه‌حل‌هایی برای صرفه جویی در مصرف آب، ارائه الگوی مناسب کشت، معرفی بذر‌های مناسب و سازگار با کم آبی و روش‌های ذخیره و صرفه‌جویی آب را به کشاورزان ارائه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کشاورزی زارعت خاک آب بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس در دستورکار قرار گرفت که با موافقت وکلای ملت، این گزارش به قوه قضائیه ارجاع شد.

در حال تکمیل

کد خبر 6086035 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • بیش از 1200 سند مالکیت زراعی در اشنویه صادر شده است
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد