Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:42:36 GMT

غرق شدن دو کودک در نیشابور

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۴۵۶۷

غرق شدن دو کودک در نیشابور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید مهدی حسینی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرستان نیشابور گفت:با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی نیشابور بلافاصله یک تیم نجات از ایستگاه ۴ و یک تیم نجات ویک تیم غواصی از ایستگاه ۱ به محل اعزام شدند.
وی افزود: پس از اینکه پدر بزرگ بچه‌ها متوجه غیبت آن‌ها می‌شود برای جستجو در اطراف به سمت استخر می‌رود و با مشاهده کفش‌های آن‌ها بر روی آب به سایر اهالی روستا اطلاع می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از رسیدن آتش نشانان یکی از اهالی وارد آب می‌شود و به جستجو در سطح آب می‌پردازد.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرستان نیشابورادامه داد : بلافاصله علائم حیاطی دو کودک بررسی شد که متاسفانه مشخص شدکه هردو جان باخته اند.


وی تاکید کرد: علت حادثه و نحوه ورود کودکان به آب مشخص نیست و در دست بررسی است.
گفتنی است که این استخر حدود ۴ متر عمق داشت و اطراف آن فنس کشی بود، ولی احتمالا بر اساس اظهارات یکی از اهالی در زمان بروز حادثه درب حصار باز بوده است .   انتهای پیام // س. ح     دو کودک در استخری در نیشابور غرق شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، محمد رستمی مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج گفت: عملیات جستجو برای پیدا کردن کودک چهارساله که ظرف ۲ روز گذشته تاکنون در رودخانه خرسان شهرستان دنا غرق شده همچنان ادامه دارد.

رستمی افزود: روز گذشته غرق شدن کودک چهار ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به ما گزارش شد و گروه غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شده است.

وی ادامه داد: این کودک چهار ساله در مسیر رودخانه قرار گرفته بود که آب رودخانه آن را با خود برد.

رستمی بیان کرد: تیم غواصی چهار محال و بختیاری که پیش از ما در جریان این غرق شدگی قرار گرفته بودند نیز عملیات جستجو برای یافتن این کودک از ۲ روز گذشته آغاز کرده‌اند و هنوز این پسربچه چهار ساله پیدا نشده است و روز گذشته هم تیم غواصی استان کهگیلویه و بویراحمد به منطقه اعزام شده است.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در کل کشور موضوع غرق‌شدگی به سازمان آتش‌نشانی‌ها واگذار شده است.

کهگیلویه و بویراحمد با وجود آنکه فاقد خط ساحلی و دریایی است اما در آمار غرق شدگی رتبه بالایی در کشور دارد.

وجود دریاچه و سدهای کوثر، مارون و بیش از ۱۰ رودخانه پرآب، کانون پرمخاطره‌ای برای سلامت جوانان کهگیلویه و بویراحمد در فصل گرماست.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228210 برچسب‌ها دریاها

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی جان کودک غرق شده در رودخانه نارمه
  • رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه
  • رفع نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در نیشابور
  • بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در «گیلانغرب» حادثه آفرید
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم