Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پلیس آمریکا یک شهروند سیاهپوست دیگر این کشور را در ایالت تگزاس با شلیک گلوله به قتل رسانده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، پلیس آمریکا از قتل یک شهروند دیگر این کشور از سوی پلیس در ایالت تگزاس خبر داد.

مرکز پلیس «دالاس» اعلام کرد که یک افسر پلیس زن این شهر روز جمعه و پس از بازگشت از شیفت کاری وارد آپارتمان یک مرد شده و وی را هدف گلوله قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افسر پلیس زن مدعی است که آپارتمان مقتول را با آپارتمان خود اشتباه گرفته و وارد آن شده است.

پلیس دالاس هویت مقتول را «بوتهام جین»، یک جوان ۲۶ ساله سیاه‌پوست اهل «کارائیب» معرفی کرده است.

«رنی حال»، رئیس پلیس دالاس می‌گوید هنوز مشخص نیست که افسر پلیس چگونه وارد آپارتمان جین شده است و سؤالات دیگری نیز وجود دارند که باید پاسخ داده شوند.

این نخستین بار نیست که شهروندان آمریکایی و به خصوص سیاه‌پوستان به وسیله پلیس به قتل می‌رسند.

یک مطالعه جدید در این زمینه نشان می‎دهد که نسبت آمریکایی‌های سیاه پوستی که توسط پلیس کشته شده‎اند، نسبت به بررسی‌های قبلی به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

طبق بررسی منتشر شده مجله آمریکایی سلامت عمومی در سراسر کشور، مردان سیاه پوست سه برابر بیشتر از مردان سفیدپوست توسط پلیس کشته شده‎اند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس آمریکا خشونت پلیس آمریکا تگزاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلومبرگ: ارتش اوکراین در آستانه فروپاشی است

بر اساس گزارش شبکه خبری «بلومبرگ»، یک مقام ناشناس آمریکایی ارزیابی کرد که ارتش اوکراین ممکن است به زودی فروبپاشد.

به گزارش ایسنا، این رسانه آمریکایی با استناد به گفت‌وگوها با چند مقام نوشت اوکراین هم‌اکنون در متزلزل‌ترین موضع در میدان جنگ از زمان شروع حمله روسیه در فوریه ۲۰۲۲ به آن قرار دارد.

بلومبرگ گزارش داده عملیات‌های جنگی اوکراین در ماه‌های اخیر به سبب کمبود شدید مهمات، کاهش روحیه سربازان ارتش این کشور و بن‌بست در کنگره آمریکا بر سر تصویب کمک‌های جدید برای اوکراین تضعیف شده‌اند.

این رسانه در ادامه این گزارش به نقل از یک مقام ناشناس نوشت، خطر اصلی که اوکراین را تهدید می‌کند فروپاشی خط دفاعی این کشور است که به روسیه اجازه پیشروی‌های بزرگی را می‌دهد.

روسیه در اوایل اسفند شهر راهبردی آودیوکا را تصرف کرد و در هفته‌های اخیر در شرق اوکراین پیشروی‌های تدریجی جدیدی را رقم زده و از تصرف مناطقی جدید و تهدید شهر چاسیو یار در منطقه دونتسک خبر داده است.

«دنیس شمیهال»، نخست وزیر اوکراین روز جمعه اعلام کرد دولت کی‌یف بودجه‌ای معادل حدودا ۱۰۰ میلیون دلار را برای کمک به تقویت استحکامات ارتش کشورش عمدتا در مناطق خارکیف و سامی در نزدیکی مرز با روسیه اختصاص می‌دهد.

روزنامه وال استریت ژورنال در ماه مارس گزارش کرد اگر چه سربازان اوکراینی مشغول ساخت استحکاماتی در تدارک برای حمله روسیه بوده‌اند اما همچنان به دلیل تدارکات و پیشروی‌های روسیه به حصول پیشرفت‌ کافی خوش‌بین نیستند.

«ماکسیم ژورین»، معاون فرمانده لشگر تهاجمی سوم اوکراین به وال استریت ژورنال گفت: «روسیه از مدت‌ها قبل در تدارک برای اتفاقاتی که اکنون دارند می‌افتند، بوده است. این کشور حجم کافی از منابع و نیروها را برای تحت فشار گذاشتن محورهای متعدد به طور همزمان گردآوری کرده است.

روز ۱۱ آوریل نیز ژنرال کریستوفر کاوولی، یک فرمانده ارشد ارتش آمریکا به قانونگذاران آمریکایی گفت: «به نظر می‌رسد روسیه عمدتا خسارات سنگین خود در میدان جنگ را با سرعتی بیشتر از آنچه که انتظار داشتیم جایگزین کرده است.»

کاوولی در بیانیه خود به کنگره آمریکا خاطر نشان کرد: «روسیه در حال استقرار مجدد نیروهایش با سرعتی بسیار سریع‌تر از برآوردهای اولیه ماست. ارتش روسیه هم‌اکنون ۱۵ درصد بزرگ‌تر از چیزی است که در زمان حمله به اوکراین بود.»

‌آسیب‌پذیری‌های ارتش اوکراین در بخش پدافند هوایی نیز در حال افزایش بوده و نشانه آن اصابت هر چه بیشتر  پهپادها و موشک‌های روسی به اهدافی نظیر تاسیسات زیرساختی حیاتی این کشور است. روز پنجشنبه بزرگ‌ترین نیروگاه برق کی‌یف از بین رفت، در حالی که به نوشته واشنگتن پست نگرانی‌های این کشور در خصوص بر خوردن به کمبود موشک‌های زمین به هوا برای مقابله با حملات هوایی روسیه تشدید شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • تیراندازی در میاندوآب + فیلم
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • اعلام هویت ضارب حمله به مرکز خرید سیدنی
  • اعلام هویت ضارب حمله مرگبار به مرکز خرید سیدنی
  • بلومبرگ: ارتش اوکراین در آستانه فروپاشی است
  • ناو آمریکایی عازم مدیترانه می شود